قدیمی: درخواست برگزاری اردو‌های تیم هاکی را به فدراسیون پزشکی ورزشی ارسال کرده ایم

رئیس فدراسیون هاکی گفت: درخواست خود را برای برگزاری اردو‌های تیم هاکی به فدراسیون پزشکی ورزشی ارسال کرده ایم، اما بیشتر برنامه‌ها تحت شعاع فوتبال قرار گرفته است.

////قدیمی:درخواست برگزاری اردو‌های تیم هاکی را ارسال کرده ایمبهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی در گفت‌وگو با  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری اردو‌های تیم ملی  اظهار کرد: برنامه‌های اردوی تیم ملی هاکی را آماده کرده و منتظر هستیم که فدراسیون پزشکی ورزشی  به ما اجازه دهد تا هر چه زودتر اردوها را برگزار کنیم.

او افزود: در رنکینگ جهانی آقایان نیز چهارم هستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به رتبه اول تا سوم  برسیم.

قدیمی ادامه داد: لژیونر‌های تیم هاکی در ترکیه هستند و مربی تیم ملی نیز برنامه تمرینی را به بازیکنان ارائه می‌دهد و آن‌ها طبق برنامه تنظیم شده تمرین می‌کنند. همچنین مربیان در ۲ بخش بانوان و آقایان با بازیکنانی که در ایران هستند ارتباط داشته اند و به آن‌ها نیز برنامه‌های تمرینی ارائه می‌دادند.

رئیس فدراسیون هاکی درباره برگزاری مسابقات آینده تیم ملی هاکی افزود: هنوز خبری مبنی بر لغو مسابقات داده نشده و بهمن ماه  امسال قرار است مسابقات جهانی هاکی در بلژیک برگزار شود. آبان ماه امسال نیز تیم ملی بانوان هاکی قراراست برای مسابقات درون سالنی به مالزی اعزام شوند. اردیبهشت ماه سال آینده هم مسابقات هاکی داخل سالن را در تایلند پیش رو داریم. همچنین برای مسابقاتی که در سنگال برگزار می شود،  تیم ملی جوانان کشورمان شانس کسب سهمیه المپیک را دارد.

او گفت: طی هفته آینده قرار است رئیس انجمن دانش آموزان معرفی شود. هفته گذشته نیز با بسیج ورزش کارکنان قرار داد بستیم تا در راستای ورزش همگانی و قهرمانی به ما کمک کنند.

////قدیمی:درخواست برگزاری اردو‌های تیم هاکی را ارسال کرده ایم

قدیمی افزود: نیاز است هر چه زودتر لیگ برتر هاکی آغاز شود تا نیرو‌های خوب را شناسایی کنیم. اکنون حدود ۴ نفر از مربیان آقا و خانم در کلاس مربیگری و داوری آنلاین شرکت کرده اند و ۲۵ نفر نیز برای ارتقاع مربیگری که کلاس‌های آن‌ها از اواخر خرداد ماه آغاز می‌شود ثبت نام کرده اند.

رئیس فدراسیون هاکی گفت: قرار است  بعد از اعلام وضعیت سفید جهت برگزاری اردوها بازیکنان تیم ملی هاکی اولین اردوی خود را به دلیل نیاز به مکان وسیع و امکانات مناسب جهت تمرین هاکی به پارس آباد و دشت مغان اعزام شوند. که ۱۵ روز اردو برای بانوان و ۱۵ روز دیگر نیز برای آقایان در نظر گرفته ایم.

او ادامه داد: منتظریم که خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی رشته هاکی را نیز در اولویت برای برگزاری اردو‌ها قرار دهد. درخواست خود را برای بازگشایی اردو‌ها ارسال کرده ایم، اما بیشتر برنامه‌ها تحت شعاع فوتبال قرار گرفته و توجه کمتری از این بابت به رشته‌های دیگر مانند هاکی می‌شود. اگر فدراسیون پزشکی ورزشی به ما اجازه برگزاری اردو‌ها را بدهد هر چه سریع‌تر برنامه اردو‌ها را آغاز می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار