بزرگترین محموله سوخت قاچاق کشف شد/ دستگیری ۶ عضو یک باند خانوادگی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بزرگترین محموله سوخت قاچاق در سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سردار "محمدرضا مقیمی"رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بزرگترین محموله سوخت قاچاق خبرداد و جزئیات این کشف را تشریح کرد.

وی با اشاره به دستگیری سلطان قاچاق سوخت ادامه داد:  سعی پلیس سعی بر این است که اقدامات کلان را بر مبنای "پیش بینی" و " پیشگیری" دنبال و اجرایی کند، بنابراین تشدید اقدامات پیشگیرانه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی ناجا است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا مقابله با قاچاق سوخت را یکی از اولویت‌های اصلی این پلیس عنوان کرد و گفت: مبادی رسمی را به شدت رصد می‌کنیم و با اقدامات اطلاعاتی اجازه جولان به قاچاقچیان را نخواهیم داد و پیرو این اولویت در دستور کار، به اخبار و نتایجی دست یافتیم که بر مبنای آن برخی از شرکت‌ها اقدام به قاچاق سوخت یارانه‌ای می‌کردند که در واقع این شرکت‌ها با عنوان صادرات مشتقات نفتی و حلال ها، سوخت قاچاق می‌کردند.

سردار مقیمی اشاره کرد: در رصد این شرکت ها، به یک شرکت خانوادگی رسیدیم که فقط در ۶ ماه دوم سال گذشته ۱۰۰ میلیون لیتر سوخت قاچاق کرده بودند؛ ۶ عضو اصلی این باند خانوادگی دستگیر شدند و در جریان پیگیری این پرونده ۱۵ عضو دیگر شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه اعضاء این شرکت با استفاده از کارت‌های سوخت اجاره‌ای، اقدامات مجرمانه خود را دنبال می‌کردند، ادامه داد: برخی جایگاه داران سوختی در شکل گیری این اقدامات مجرمانه دست داشتند.

در حال تکمیل ...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
اگر عدالت برقرار باشد جلو این رانت خواری های بزرگ بگیرن و این پولهای که آقازاده ها از ایران میبرن اووووو هزاران دزدیها جلوش گرفته شود و این پولهای که جناب بیژن خاوری وابابک زنجانی و امسال اینها بردند بین مردم و اینها چه فرقی دارد که مردم مرز نشین وکپر نشین از نداری مجبور هستند بخاطر شکم باهاشون سیر کنند دست به قاچاق سوخت یا مواد مخدر بزنند عدالت برقرار باشد کسی مریض نیست به مملکت خودش خیانت کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
نظر به ایجاد اقتصاد پویا و ..... خانواده‌ها افتادن توخط دزدی و قاچاق و رانت و پولشویی و .. فقط لطفا مواظب باشن در جریان این پولشویی‌ها آب زیادی مصرف نکنن که مدیون نشن‌. بقیه‌اش دیگه کارو کسب خانوادگیه .
علی برکت الله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
احتمالا بزرگترین محموله قاچاق 5نفتکشی بود که رفت ونزوئلا چون نه حجمش معلومه؛نه قیمتش؛نه نحوه پرداختش فقط دادن رفت
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۸:۳۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
بله ! دوستان ادعا می کردند با گران کردن سوخت؛ قاچاق از بین می رود !!! توهم تدبیر ...
_ای کاش طرح هر ایرانی ماهانه 40 لیتر بنزین را جدی می گرفتید ...کاش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
بعد با گران کردن بنزین پولش را از جیب مردم میکشن ظلم به قشر ضعیف جامعه میکنن چون باشون برخورد نمیشه. همه دیشب شنیدید که بابک زنجانی برا تیم ملی مربی تعیین میکنه بعد میگن زندانه، چطور میشه مجرم اقتصادی هنوز فعالیت میکنه اگر جرات برخورد ندارید با این کارا خودتون را منفور مردم بیشتر از این نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
پس دولت می فرمود اگه بنزین گرون بشه جلوی قاچاق گرفته میشه پس چی شد فقط کمر مردم زیر بار زندگی خرد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
همه مشکلات از خرده فروش نیست از عمده فروش هست آگه عمده فروش ها و تولیدی ها رو کنترل کنید دلال جرات نزدیک شدن نمی کنه که این همه سال قاچاق بشود تازه بفهمید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
باسلام کارتان عالی بود ولی دستگاه نظارتی کجا بودند که پیشگیری نکردند چرا از بیت‌المال متعلق به مردم است حقوق می گیرید حراست ادارات چکار می کنید
United States of America
ناشناس
۱۷:۰۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۶:۰۲ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
سلام ،

به نیروهای مردمی که در شناسایی این شبکه همکاری کرده اند ،
مدتی معافیت بدهید ، این موضوع همکاری با نیروهای انتظامی به حساب می آید ،
ادامه همکاری ها با نظارت نیروی انتظامی ، تخفیفات بیشتری را شامل خواهد شد .
آخرین اخبار