بررسی توسعه‌ی پنج میلیون پورت اینترنت پرسرعت در جلسه هیئت مدیره شرکت مخابرات

توسعه پنج میلیون پورت اینترنت پرسرعت در جلسه هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با حضور رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بررسی شد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، با حضور حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار شد و در این جلسه توسعه‌ی پنج میلیون پورت اینترنت پرسرعت بررسی شد.

این جلسه هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران به منظور بررسی توسعه ۵ میلیون اینترنت پرسرعت در برنامه سال ۹۹، تعامل و همسویی با اهداف کلان و سیاست‌های راهبردی حوزه ICT و بررسی راهکار‌های مناسب برای تحقق اهداف این حوزه از دو منظر رگولاتوری و شرکت مخابرات ایران و همچنین رفع موانع موجود در این مسیر برگزار شد.


بیشتر بخوانید


گفتنی است، شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین اپراتور مخابراتی کشور با قدیمی‌ترین برند حوزه ارتباطات همواره در مسیر ارائه خدمات حوزه ICT پیشرو بوده و با رویکرد تعامل سازنده با نهاد‌های قانون‌گذار، در مسیر پیشرفت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گام بر می‌دارد.

لازم به ذکر است، در این جلسه، رییس و اعضای هیات مدیره و مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و تعدادی از معاونین مدیرعامل این شرکت نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار