در بسته حوادث امروز بخوانید؛

کشف محموله بلوریجات قاچاق از زیر بار گوجه فرنگی در اصفهان / توقیف کامیونت حامل بار قاچاق در اصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۹ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز۱۹خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف محموله بلوریجات قاچاق از زیر بار گوجه فرنگی در اصفهان

سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان با اعلام این مطلب اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان با اشرافیت و هوشیاری بالای خود حین کنترل و رصد دقیق خودرو‌های عبوری در محور عوارضی "قمصر" به ۲ دستگاه خودروی کامیون حامل بار گوجه فرنگی که از استان‌های جنوبی به سمت تهران در حرکت بودند مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

او با بیان اینکه هر ۲ خودرو دارای بارنامه مربوط به حمل بار گوجه فرنگی بودند، گفت: در بازرسی دقیق صورت گرفته از خودرو‌های مذکور مشخص شد فقط ۲ ردیف از قسمت بالایی بار آن ها، گوجه فرنگی بوده و مابقی کارتن‌هایی حاوی کریستال و بلوریجات است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه از کشف یک هزار و ۳۸۱ قطعه کریستال و بلوریجات خارجی قاچاق در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: کارشناسان ارزش این محموله مکشوفه را ۱۴ میلیارد ریال عنوان کردند.
 
کشف محموله بلوریجات قاچاق از زیر بار گوجه فرنگی در اصفهان / توقیف کامیونت حامل بار قاچاق در اصفهان


سردار میرحیدری، با اشاره به تحویل رانندگان هر ۲ خودرو به مراجع قضائی اظهار داشت: قاچاق کالا‌های خارجی که نمونه آن‌ها در داخل کشور تولید می‌شوند به رکود و ورشکستگی کارخانجات داخلی و بیکاری جوانان منجر می‌شود و نیروی انتظامی در راستای اجرای ماموریت‌های ذاتی خود و به منظور تحقق شعار "جهش تولید" قاطعانه با این پدیده شوم مقابله می‌کند.
 

توقیف کامیونت حامل بار قاچاق در اصفهان

سرهنگ" کامران ریاحی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این مطلب اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اشرافیت اطلاعاتی و هوشیاری بالای خود از انتقال محموله‌ای از انواع کالا‌های خارجی قاچاق مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: ماموران حین کنترل و رصد دقیق خودرو‌های عبوری در اتوبان "امیرکبیر" به سمت "نطنز" به یک دستگاه خودروی کامیونت که از استان‌های جنوبی کشور به سمت تهران در حرکت بود، مشکوک و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مدرک معتبر گمرکی برای حمل بار خود بود، گفت: در این عملیات طی بازرسی صورت گرفته از خودروی مذکور محموله‌ای از لوازم آشپزخانه، لوازم یدکی و اقلام بهداشتی کشف شد.

سرهنگ ریاحی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه خودرو توقیف و راننده آن نیز دستگیر و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
 

کشف ۱۱۸ کیلو تریاک از کوله پشتی سوداگران مرگ

سرهنگ "غلامحسین صفری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این مطلب اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین گشت زنی و رصد دقیق یکی از جاده‌های خاکی و بیابانی اطراف ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" فرماندهی انتظامی شهرستان "شهرضا" به ۶ نفر که با همراه داشتن کوله پشتی به صورت پیاده در حال حرکت بودند، مشکوک شده و به طرف آن‌ها رفتند.

او افزود: ماموران پس از متوقف کردن این افراد، کوله پشتی‌های همراه آنان را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه، ۱۱۸ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در این عملیات ۶ سوداگر مرگ که قصد انتقال محموله مواد افیونی با شگرد دور زدن ایست و بازرسی از راه خاکی و بیابانی داشتند، دستگیر و به همراه پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 

دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب در "خمینی شهر

سرهنگ "علیرضا ملک محمودی سرپرست انتظامی شهرستان خمینی شهر با اعلام جزئیات بیشتر این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان خمینی شهری مبنی بر اینکه مبلغ ۳۰ میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی سرقت شده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با بررسی‌های تخصصی انجام شده مشخص شد متهم با به دست آوردن اطلاعات و رمز‌های عبور، مبلغ ۳۰ میلیون ریال از حساب بانکی وی برداشت کرده است.

سرهنگ ملک محمودی تصریح کرد: با انجام تحقیقات گسترده، متهم مذکور شناسائی و حسب دستور مقام قضائی نست به دستگیر وی اقدام شد.

سرپرست انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان توصیه کرد: از در اختیار قرار دادن کارت اعتباری خود به افراد غیر جداً پرهیز نمایید. رمز‌هایی را انتخاب کنید که غیرقابل حدس بوده و همچنین به هیچ عنوان بر روی آن یادداشت نکنید. هنگام وارد کردن اطلاعات حساب خود در پرداخت‌های اینترنتی حتما از کیبورد‌های مجازی استفاده کنید، در صورت پرداخت اینترنتی هزینه تلفن ثابت و همراه، از محل‌های مطمئن و دارای مجوز استفاده نموده و تمامی عملیات پرداخت را شخصا انجام دهید.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.