سرهنگ مرادی خبر داد؛

اجرای دومین مرحله طرح بازدید از واحد‌های صنفی/ پلمب ۳۳ قهوه خانه متخلف در پایتخت

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از اجرای دومین مرحله طرح بازدید از واحد‌های صنفی عرضه کننده قلیان در سطح شهر تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت گفت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا، روز گذشته دومین مرحله طرح بازدید از واحد‌های صنفی عرضه کننده قلیان در سطح شهر تهران در طول یک ماه اخیر با حضور تیم‌های عملیاتی و کارشناسان معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت انجام شد.

وی افزود: طی روز‌های گذشته خبر‌هایی از تخلفات برخی واحد‌های صنفی عرضه کننده قلیان پیرامون بی توجهی به ابلاغیه و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر ممنوعیت عرضه قلیان به این معاونت واصل شد که ماموران پلیس را بر آن داشت که برای دومین بار متوالی در طول یک ماه گذشته با انجام یک طرح مشترک با تمامی پایگاه‌های ۱۰ گانه از این واحد‌های صنفی بازدید کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این طرح که در روز گذشته هفدهم خرداد ماه اجرا شد از ۵۳۱ قهوه خانه و سفره خانه بازدید و به ۱۹۱ متصدی واحد‌های صنفی تذکر و ۱۱۹ مورد نیز اخطار صادر شد، افزود: ۳۳ واحد صنفی نیز برابر دستور قضایی پلمب شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت عنوان کرد: مهمترین‌ترین تخلف مشاهده شده در بین این واحد‌های صنفی مربوط به عرضه قلیان و عدم رعایت قوانین فاصله گذاری اجتماعی بوده که خود این امر می‌تواند سلامت جامعه و شهروندان عزیز را به خطر بیاندازد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس همچنان با جدیت پای کار بوده و با واحد‌های صنفی متخلفی که بخواهند سلامت جامعه و مردم را به خطر بیاندازند برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار