توقیف کامیون حامل مواد مخدر در نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: یک کامیون باری با ۴۹ کیلوگرم تریاک در شهرستان نهبندان توقیف و یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد.

سرهنگ رحیمیفرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: روز گذشته مأموران ایست و بازرسی شهید حسینی سهل آباد شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک کامیون باری مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از کامیون که عازم شهر‌های مرکزی کشور بود ۴۹ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود کشف کردند که در این رابطه ۲ متهم دستگیر شد.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شد.


بیشتر بخوانید


۴۵ کیلوگرم حشیش در"نهبندان" کشف شد

سرهنگ پارسافر معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: با دریافت اطلاعاتی مبنی بر حمل و جابه جایی مواد مخدر به صورت پیاده از مسیر‌های فرعی شهرستان "نهبندان" موضوع پیگیری شد و پس از انجام کار اطلاعاتی گسترده و تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی، محل فعالیت قاچاقچیان شناسایی شد.

او  با اشاره به اینکه تیم‌های ویژه مبارزه با مواد مخدر برای اجرای گشت و کمین به مسیر‌های تردد احتمالی قاچاقچیان اعزام شدند، افزود: مأموران مشاهده کردند ۲ نفر حامل کوله پشتی مواد مخدر به صورت پیاده قصد عبور از کمین ماموران را دارند که به آن‌ها دستور ایست داده شد.

سرهنگ پارسافر افزود: متهمان با مشاهده مأموران کوله پشتی خود را رها کرده و متواری شدند که با تلاش مأموران یکی از متهمان دستگیر و متهم دیگر متواری شد که در بازرسی از کوله پشتی متهمان ۴۵ کیلوگرم حشیش کشف شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به این که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد؛ تصریح کرد: عملیات پلیس برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر ادامه دارد.

انتهای پیام / ط آ



 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.