رصد ساخت و ساز‌های حریم تهران با کوادکوپتر

مدیر کل حریم شهر تهران گفت: از امروز همه ساخت و ساز‌های حریم تهران با کوادکوپتر کنترل می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان مجتبی شکری مدیر کل حریم شهر تهران با اشاره به کار گرفتن کوادکوپتر برای رصد ساخت و ساز‌های حریم تهران گفت: از امروز رصد هوایی حریم تهران آغاز شده است.

مدیر کل حریم شهر تهران با بیان اینکه از طریق کوادکوپتر ساخت و ساز‌ها کنترل می‌شوند، اظهار کرد: ۱۱ منطقه حریم تهران در حال رصد هوایی هستند و برخی نقاط حریم تهران به خاطر شرایط صعب‌العبوری امکان تردد را دشوار کرده است.

او افزود: با این حرکت توانستیم به راحتی این مناطق را رصد کنیم و دستور مقام قضایی برای پرواز را هم گرفته ایم تا ساخت و ساز‌ها را با دقت کنترل کنیم.

او با تاکید بر اینکه جلوگیری از هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی حریم شهر تهران جز اولویت‌های اصلی اداره کل حریم تهران است، گفت: امروز برای اولین بار در کشور با حضور مسئولین توانستیم با رونمایی و پرواز کوادکوپتر زمینه افزایش رصد بیشتر و ثبت هرگونه تغییرات در حریم شهر تهران را فراهم کنیم.

شکری با اشاره به اینکه این اتفاق نقش اثرگذاری در پیشگیری از تخلفات و کشف و ضبط آن‌ها را دارد، گفت: قبلاً نیز با رونمایی از سامانه ثبت تخلفات آنلاین در حریم شهر تهران گام اول را در رصد هوشمند حریم شهر تهران برداشته بودیم و امروز با رونمایی از این سامانه، رصد هوشمند حریم به زودی تکمیل و برای کلیه مناطق راه اندازی می‌ شود.

شکری با بیان اینکه در حال حاضر تعامل و هماهنگی خوبی با مراجع قضایی در برخورد با ساخت و ساز‌های غیر مجاز صورت گرفته است، اظهار کرد: در ۲ سال گذشته شاهد کاهش چشمگیر تخلفات بوده ایم.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
مراقب باشین منحدمش نکنن
آخرین اخبار