نظم و امنیت سنگ بنای توسعه همه جانبه

فرماندار شهرستان سیروان گفت: نظم و امنیت، سنگ بنای توسعه همه جانبه و تضمین کننده زندگی توام با آرامش است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ جواد رحیمی مقدم فرماندار شهرستان سیروان در جلسه کارگروه انتظامی - اجتماعی شهرستان سیروان، گفت: آرامش و امنیت شهرستان مرهون فداکاری، تلاش و برنامه ریزی نیروی انتظامی است.

او در ادامه با اشاره به رویکرد جامعه محوری پلیس، افزود: پلیس با درک درست، اقدامات گسترده‌ای در راستای پیشگیری از جرائم و همچنین آسیب‌های اجتماعی انجام داده است.

فرماندار سیروان با اشاره به اینکه نظم و امنیت سنگ بنای توسعه همه جانبه است، ادامه داد: از زحمات شبانه روزی و اقدامات ارزنده‌ی انتظامی شهرستان در راستای پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات مردم و حضور مقتدرانه در جامعه و مبارزه با مجرمان و مخلان نظم و امنیت ، صمیمانه قدردانی و تشکر می‌کنم.

در ادامه سرهنگ رضا خورانی فرمانده انتظامی سیروان، بیان کرد: امروزه پلیس نقش اساسی در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

او افزود: با حمایت همه جانبه از بنگاه‌های اقتصادی و پروژه‌های زود بازده مولد که باعث ایجاد اشتغال و تولید در شهرستان هستند، می‌توانیم زمینه تحقق شعار سال که جهش تولید است را فراهم کنیم.

فرمانده انتظامی سیروان بر ضرورت تعامل و همکاری دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی در کاهش جرائم و آسیب‌ها تأکید کرد و افزود: نقش مشارکت همگانی ادارات در پیشگیری از جرائم در جامعه، انکار ناپذیر است و مشارکت و تعامل سازمان‌ها با پلیس نقش تعیین کننده‌ای در کاهش جرائم و آسیب‌ها دارد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.