اهدایک هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی کردستان

نویسنده و پژوهشگر سقزی یک هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان کردستان اهدا کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شیلان خاکی نویسنده و پژوهشگر سقزی یک هزار جلد کتاب از کتابخانه شخصی خود را برای استفاده عموم به کتابخانه‌های عمومی استان کردستان اهدا کرد.

کتاب‌هایی اهدایی خانم خاکی در حوزه علوم انسانی و بیشتر با موضوعات علوم سیاسی، جامعه شناسی و فلسفه است که مقرر شده مدیریت کتابخانه‌های عمومی استان با توجه به نیاز‌های هر کتابخانه آن را توزیع کند، اما برخی از کتاب‌های نفیس در شهرستان سقز به امانت سپرده خواهد شد.

این نویسنده و پژوهشگر که صاحب امتیاز و مدیرمسئول ماهنامه ژیلوان بوده که و تاکنون چهار عنوان کتاب با عناوین گذار دموکراسی به خاورمیانه در هزاره سوم، تاثیر تاکتیک‌های براندازی آمریکا بر تحولات سوریه، ژئوپولتیک کرکوک؛ منازعه یا مصالحه (۲۰۰۳ تا ۲۰۲۰) و در جستجوی راه سوم (امکان سنجی شکل گیری اقلیم کوردی در شمال سوریه) را با همراهی همایون عباسی به چاپ رسانده است.

همچنین کتاب «سیاسه ت وانان بوچی درو ده که ن؟» (سیاستمداران چرا دروغ می‌گویند؟) نیز توسط وی به زبان کوردی ترجمه شده است.

وی هدف از این اقدام را ترویج فرهنگ اهدای کتاب و کمک به غنی سازی منابع کتابخانه‌های عمومی استان کردستان به ویژه در حوزه‌هایی مانند علوم سیاسی و جامعه شناسی اعلام کرد.

طبق اعلام اداره کل کتابخانه‌های عمومی کردستان از ابتدای سال جاری سه هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.