کاندولیزا رایس خطاب به ترامپ: توئیتر را کنار بگذار و با مردم ارتباط برقرار کن!

وزیر خارجه پیشین آمریکا از رئیس‌جمهور این کشور خواست در پی افزایش اعتراضات، پیام‌های توئیتری را کنار بگذارد و با مردم با زبان وحدت سخن بگوید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، روز یک‌شنبه کاندولیزا رایس، وزیر خارجه آمریکا در زمان ریاست جمهوری جورج بوش، در مصاحبه‌ای با شبکه سی‌بی‌اس از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا خواست تا با مردم به زبان وحدت و همدردی صحبت کند.

رایس در مصاحبه خود گفت: «از رئیس جمهور می‌خواهم تابا زبان یکدلی و همدردی با مردم آمریکا صحبت کند. قرار نیست همه مردم موافق یک رئیس جمهور باشند، اما شما (ترامپ) باید با همه مردمِ آمریکا صحبت کنید نه فقط با کسانی که با شما موافق هستند.»

او در ادامه با اشاره به صحبت‌های ترامپ درباره انعطاف‌پذیری مردم گفت: «دوست دارم بیشتر درباره چنین چیزهایی بشنوم. توئیتر و رد و بدل کردن پیام، راه خوبی برای مواجهه با مسائل پیچیده و چالش برانگیز نیست. وقتی رئیس جمهور یک کشور می‌خواهد صحبت کند باید جایی مناسب انتخاب کند، جایی که نشان دهد به مردم و پیام خودش ارج می‌گذارد.»   

همچنین او در پاسخ به سوال مجری تلویزیونی این مصاحبه و نظر به گفته پیشین دونالد ترامپ مبنی بر آنکه «وقتی غارت شروع می‌شود، شلیک هم آغاز می‌گردد» گفت: «او [ترامپ] می‌گوید از جنبه تاریخی گفته خودش اطلاعی نداشته پس من به او توصیه می‌کنم تا قبل اینکه صحبت کند از نظر تاریخی به حرف‌هایش فکر کند چون این حرفش به زخمی عمیق برمی‌گشت.»

او در آخر صحبت‌هایش با بیان آنکه فقط می‌خواهد به رئیس جمهور بگوید توئیتر را کنار بگذارد و با ما صحبت کرده و کمی برای برقراری ارتباط تلاش کند، افزود: «شما فکر می‌کنید توانایی این کار را داشته باشد؟ من که فکر نمی‌کنم.»

پیش از این کالین پاول، وزیر خارجه اسبق آمریکا در دوران جورج بوش، هم در مصاحبه‌ای با سی‌ان‌ان انتقادات جدی را متوجه ترامپ کرده و گفت که ترامپ از قانون اساسی کشور فاصله گرفته و به آن پایبند نیست. او تاکید کرد که به هیچ وجه نمی‌تواند به دونالد ترامپ رای دهد و رای او در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری جو بایدن، نامزد دموکرات‌هاست.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۳:۲۷ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
خانم رایس و اوباما و دیگر سیاهپوستان کنگره که سیاه پوستان خوب و رام و مطیع محسوب میشدند و هم کاسه با سفید پوستان بودند نیز صدایشان درآمده واین یعنی:
فرمایش رهبر فرزانه و حکیم و عزیزم سلاله زهرای اطهر(س) که خطاب به عربده کشی های روزهای اول ریاست جمهوری ترامپ که مرتب تهدید و ترعیب و اراجیف سخیف به ملت ایران اسلامی در سخنرانی هایش دیده میشد فرمودند:"این مردک بی ادب گانگستر و هیئت حاکمه آمریکا بدانند که ایالات متحده رو به افول است و ما این سخن رهبر عزیزمان را امروزه در قلب آمریکا به عینیت می بینیم...........بنازم به چنین رهبری شجاع و حکیم و دانشمند و آگاه به مقتضیات زمان و مکان......
آخرین اخبار