فرماندار دهلران عنوان کرد؛

مشارکت ۹۰ درصدی مردم دهلران در رعایت پروتکل‌های بهداشتی

فرماندار دهلران از مشارکت ۹۰ درصدی مردم این شهرستان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ نشست ستاد کرونا در شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور اعضا برگزار شد.

عسگری فرماندار دهلران در این نشست با اشاره به مشارکت ۹۰ درصدی مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی ومشارکت ۸۰ درصدی آن‌ها در بحث در خانه ماندن در اوایل شیوع کرونا و کاهش آمار‌ها در شهرستان گفت: با این تصور اشتباه که گرما موجب کاهش همه گیری کرونا می‌شود رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ۳۰ درصد و بحث در خانه ماندن به ۲۰ درصد رسید و آمار کرونا در شهرستان افزایش یافت.

او بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شرکت‌های فعال منطقه تاکید کرد و افزود: نیرو‌های ادارات شهرستان حتما باید ماسک و مواد ضد عفونی استفاده و میز خدمت را بیشتر فعال و ارائه خدمات به ارباب رجوع منوط به زدن ماسک توسط آن‌ها می‌باشد.

عسگری بر ضرورت توجه به بازار و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و یادآور شد: با توجه به مراجعه مردم به نانوایی‌ها نیاز است رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نانوایی‌ها با حساسیت و دقت بیشتر دنبال گردد.

غلامرضا منصوری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران هم عنوان کرد: از ۴۹۷ مورد نمونه گیری تست کرونا در شهرستان ۱۲۵ مورد مثبت بودکه ۸۰ نفر آن‌ها بهبودی کامل پیدا کرده اند.

انتهای پیام/ د

 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.