در تذکر پیش از دستور صورت گرفت؛

ابراز نگرانی مسجد جامعی از بارگذاری در ۱۵ هکتار پادگان ۰۶

عضو شورای شهر تهران از طبقات بارگذاری در ۱۵ هکتار باقیمانده از پادگان ۰۶ اظهار نگرانی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود که در جلسه علنی شورای شهر تهران ایراد کرد با اشاره به توافق ارتش و شهرداری تهران برای تبدیل پادگان ۰۶ به بوستان ارتش، گفت: این مجموعه به جای آنکه بوستان شود می‌توانست به «موزه – بوستان» تبدیل شود.

او با اشاره به اینکه تهران از زمان صفویه دارای یک پادگان نظامی بوده و این مکان می‌تواند به محلی برای پرداختن به رشادت‌های ارتش در طول سال‌های متمادی تبدیل شود اظهار کرد: لازم است که این پادگان به موزه بوستان تبدیل شود، اما باید برنامه و طرح آن به تأیید شورا برسد. مسجد جامعی اظهار کرد: برای تبدیل یک خانه به خانه معمار چندین جلسه در شورا حرف زدیم، حالا چرا این چند ۱۰ هکتار بدون بررسی کلنگ خورد و این در حالیست که این باغ هویت بخش تهران است و می‌توانیم اصالت و اولویت‌های هویت تهران را در این بوستان نمایان کنیم.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه پادگان ۰۶ دارای حیوانات زیاد و گونه‌های گیاهی خاص است، گفت: می‌توانیم باغ ارگانیک و گیاه شناسی و حتی موزه قنات را در این ۳۵ هکتار ایجاد کنیم و می‌توانیم با استناد به نماد‌های طبیعی یک رویکرد خاص محیط زیستی به این باغ داشته باشیم.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه قرار است ۱۵ هکتار این زمین به ارتش داده شود که در آن ساخت و ساز کنند گفت: اما باید در این مورد به صراحت با یکدیگر صحبت کنیم و باید ببینیم که چه حجم جمعیتی و با چه تبعاتی در این ۱۵ هکتار ساکن خواهند بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار