سرهنگ تیموری خبر داد؛

دستگیری دزدان موتورسیکلت گرانقیمت در پاسداران

رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد از دستگیری ۲ مرد و یک زن خبرداد که با همدستی یکدیگر موتورسیکلت گرانقیمتی را سرقت کرده بودند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جهانشاه تیموری رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد گفت: ظهر روز جمعه شانزدهم خرداد ماه مرد جوانی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ عنوان داشت، ۲ مرد و یک زن موتورسیکلت گرانقیمتش را به سرقت برده اند.

وی افزود: تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل سرقت اعزام شدند و مالباخته که مرد جوانی بود، اظهار داشت چندی قبل با دختر جوانی آشنا شدم و چند بار برای ملاقات و دیدار با هم به یک کافی شاپ در خیابان پاسداران رفتیم و امروز در خیابان نبرد جنوبی بودیم که ناگهان ۲ مرد سوار بر موتور جلوی راهمان را بستند و ادعا کردند که برای خواهر آن‌ها ایجاد مزاحمت کردم.

این مقام پلیسی با بیان اینکه ۲ موتور سوار با استفاده از تجهیزات دفاعی، پسر جوان را از موتور پیاده و سپس یکی از آن‌ها سوار بر موتورسیکلت گرانقیمت شده و همراه دختر جوان از صحنه فرار کردند، گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد، دختر جوان در نقش طعمه با پسر جوان طرح دوستی ریخته است.

رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد گفت: ماموران برای به دست آوردن سرنخ از دزدان به کافی شاپی که محل قرار ملاقات دختر و پسر جوان بود رفته و مشاهده کردند دزدان که ۲ مرد و یک دختر جوان بودند در داخل کافی شاپ حضور دارند.

سرهنگ تیموری با اشاره به اینکه ماموران بلافاصله برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند، گفت: ۲ مرد جوان به محض مشاهده ماموران با در دست داشتن تجهیزات دفاعی و سلاح سرد به سمت ماموران حمله کردند که تیم پلیسی با استفاده از فنون رزمی موفق به دستگیری ۲ متهم مرد شدند و مامور پلیس زن نیز که در محل حضور داشت دختر جوان را دستگیر کرد.

وی افزود: متهمان که در ابتدا مشخصات دروغین به پلیس اعلام کرده بودند در ادامه تحقیقات مشخصات درست این سارقان به دست آمد و مشخص شد که هر ۳ متهم از متهمان سابقه دار در زمینه سرقت، کیف قاپی و زورگیری هستند.

رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی موتورسیکلت سرقتی را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: ماموران در بازجویی از متهمان پی بردند که آن‌ها قصد داشتند موتورسیکلت ۲ میلیاردی را به قیمت ۳۰۰ میلیون ریال بفروشند.

سرهنگ تیموری در پایان گفت: هر سه متهم که اعتیاد شدید به مواد مخدر دارند برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار