دادرس: همچنان درباره بازی‌های جهانی وزنه برداری تایلند سکوت می‌کنم/ با بهترین رکورد‌ها به تیم ملی بر می‌گردم

عضو تیم ملی وزنه برداری در رقابت‌های جهانی گفت: بعد از بازی‌های تایلند انتقادات زیادی از من شد، اما همچنان سکوت و تمرین می‌کنم.

محسن دادرس، وزنه بردار دسته فوق سنگین کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص شرایط تمرینی خود در این روز‌ها اظهار داشت: حدود ۳ ماه بود که باشگاه‌ها تعطیل بودند و تمرین نمی‌کردیم اما حالا ۲ هفته‌ای می‌شود که تمرینات را آغاز کرده ایم. البته هنوز با رکورد‌های گذشته‌ام فاصله دارم، اما تصور می‌کنم که بعد از گذشت ۲ یا ۳ هفته، بتوانم به رکورد‌های مورد نظرم برسم.

در تایلند برای اولین بار دوبنده تیم ملی را پوشیدم

عضو تیم ملی وزنه برداری در مسابقات جهانی تایلند، در خصوص اتفاقات رخ داده در این مسابقات که با اوت شدن او و کیانوش رستمی سکوی تیمی ایران با عنوان چهارمی عوض شد، تصریح کرد: پیش از اعزام به مسابقات جهانی تایلند، از لحاظ بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار داشتم، اما درگیر مصدومیت هم بودم. مثلاً مچ دستم  آسیب دیده بود که همین موضوع باعث شد از لحاظ رکوردی با مشکل مواجه شوم. هرچند که می‌توانستم تا حدودی خودم را جمع و جور کنم اما به هر حال نباید فراموش کنیم که مسابقات جهانی تایلند اولین رقابت بین المللی من در رده بزرگسالان محسوب می‌شد و برای اولین بار دوبنده تیم ملی را می‌پوشیدم.


بیشتر بخوانید: رکورد شکنی غول گرجی در قرنطینه/ تالاخادزه به مرز ٢٧٠ رسید!


هنوز هم بابت انتقادات سکوت می‌کنم

دادرس با اشاره به انتقاداتی که پس از بازی‌های جهانی به او شد اظهار داشت: حرف‌های زیادی بابت اوت کردن من در مسابقه روز آخر گفته شده، اما همچنان درباره آن صحبت‌ها سکوت می‌کنم و ترجیح می‌دهم تمریناتم را ادامه بدهم. البته تمام تلاشم را می‌کنم تا در آینده با زدن بهترین وزنه‌ها، مسابقات جهانی تایلند را جبران کنم.

انگار تورم در قراردادهای وزنه برداران تاثیری ندارد

عضو تیم دانشگاه آزاد در رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری در خصوص مبالغ قرارداد‌ وزنه‌برداران حاضر در لیگ گفت: ۱۰ سالی می‌شود که مبالغ قرارداد وزنه برداران هیچ تغییری نمی‌کرده و انگار تورم تاثیری روی آن ندارد. ۱۰ سال پیش قرارداد ۲۰ میلیون تومانی بسته می‌شد و هنوز هم این در لیگ وزنه برداری همین وضعیت است. شاید پیشرفت نکردن لیگ وزنه‌برداری به همین دلیل باشد. این‌ها مسائلی است که برای وزنه برداران حاضر در لیگ مشکل ایجاد می‌کند. خرج خودمان را از قرارداد لیگ به دست می‌آوریم و البته از خانواده هم کمک می‌گیریم، اما مشکل اصلی، نبود حامی مالی در وزنه برداری است. به هرحال وزنه‌برداری شغل ما محسوب می‌شود و باید آن را دنبال کنیم. من به وزنه‌برداری علاقه دارم و می‌خواهم تلاش کنم که هر روز نسبت به گذشته پیشرفت داشته باشم.


بیشتر بخوانید: زارعی: بلاتکلفی به وجود آمده در وزنه‌برداری یک بحران جهانی است/ باید معنی ورزش حرفه‌ای را بدانیم


با رکوردهای بهتری به تیم ملی برمی‌گردم

دادرس در خصوص اینکه آیا دوباره برای رسیدن به دوبنده تیم ملی تلاش می‌کند یا خیر، تاکید کرد: برای رسیدن به دوبنده تیم ملی باز هم تلاش می‌کنم و این بار می‌خواهم با رکورد‌های بسیار بهتری در اردوی تیم ملی حاضر شوم.

اختلاف زیادی بین وزنه برداران فوق سنگین در ایران وجود ندارد

دادرس در خصوص کمبود وزنه‌برداران باتجربه در دسته فوق سنگین در تیم ملی  خاطر نشان کرد: در ایران ۳ یا ۴ وزنه بردار فوق سنگین داریم که به نظر من آنها اختلاف  زیادی با هم ندارند. اما در بین همین افراد یک نفر باید خودش را از بقیه جدا کند تا بتواند هم در مسابقات شرکت و هم مدال آوری کند.


بیشتر بخوانید: قدمی: خیلی از افرادی که مدال المپیک و جهانی گرفتند، یک سوم من هم تمرین نکردند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار