در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

مشکل آب غیزانیه خوزستان برطرف شد

مدیر عامل آبفای استان خوزستان گفت: خوشبختانه آب منطقه غیزانیه در مدار قرار گرفت و ۱۰ تا ۱۲ روز زودتر از موعد مقرر این پروژه را به اتمام رساندیم.

مشکل آب غیزانیه خوزستان برطرف شدحقیقی پور مدیر عامل آبفای استان خوزستان در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت خطوط لوله آب شرب غیزانیه، گفت: از سال ۹۸ اجرای این پروژه پس از وقفه طولانی مجدد آغاز شد و هم اکنون این پروژه در مراحل پایانی احداث فاز اول قرار دارد و به زودی به بهره برداری خواهد رسید و البته مشکل اساسی تامین آب شرب منطقه رفع شده است.

او ادامه داد: خوشبختانه آب منطقه غیزانیه به بهره برداری و در مدار قرار گرفت به طوری که ما ۱۰ تا ۱۲ روز زودتر هم از موعد مقرر این پروژه را به اتمام رساندیم که با اجرای این این دو طرح آبرسانی به غیزانیه خط لوله ۲۵ کیلومتری با قطر ۶۰۰ میلی متر تا ایستگاه سفیره برای آبرسانی به این منطقه احداث می‌شود که با راه اندازی این بخش ۸۰ درصد مشکل آب غیزانیه برطرف شد.

مدیر عامل آبفای استان خوزستان اضافه کرد: ۷ روستا هم فاقد شبکه آبرسانی بودند که ۴۳ کیلومتر خطوط لوله آب برای این روستا‌ها کشیده شد که این روستا هم وارد مدار لوله کشی آب شدند.


بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت طرح آبرسانی خطوط لوله آب شرب غیزانیه خوزستان


حقیقی پور برآورد این هزینه را ۷۵ میلیارد تومان خواهند بیان کرد: همزمان با افتتاح طرح آبرسانی به ۸۵ روستای بخش غیزانیه در پایان خرداد، بخش دیگری هم که شامل ۸ روستاست با هزینه ۳۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
-
ح
۰۸:۰۳ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
به مشکلات رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۷:۰۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
مشکل استاندار خوزستان حل کنید ا
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۳:۲۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
یه گزارش تهیه کنید
آخرین اخبار