طرح ترافیک از فردا اجرا می‌شود

طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا از شنبه (۱۷ خرداد ماه) مجدد در پایتخت اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، طرح ترافیک در تهران قرار است از فردا شنبه لغایت ۱۷ خرداد ماه اجرا شود و  از ساعت ۸ صبح ۱۷ خرداد ماه تا ۱۶ عصر طرح ترافیک اجرا می‌شود و از ساعت ۱۴ تا ۱۶ هم یک خروج رایگان برای شهروندان در نظر گرفته شده است.

پیش از این پیروز حناچی شهردار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح آخرین وضعیت اجرایی شدن طرح ترافیک در تهران، اعلام کرده بود: با توجه به هماهنگی های انجام شده بین دستگاهی قرار بر این شد تا از شنبه ۱۷ خرداد ماه طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا مجدد در پایتخت اجرا شود.

شهردار تهران افزود: در اجرای مجدد طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا در پایتخت تلاش بر این است تا به گونه ای اقدام شود تا کارمندان بتوانند پیش از شروع طرح با وسیله شخصی در محل کار خود حاضر شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
آخرم کار خودتونو کردید؟ مردم رو چی فرض کردید؟ این کرونا هر چی عیب داشت نشون داد خیلی از طرح ها از جمله همین طرح آلودگی هوا که با ژست به فکر مردم بودن اجرا میشد بر خلاف زمان شروع طرح آلودگی هوا به جای طرح زوج و فرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
آمار کرونا داره میره بالا دوباره بعد طرح ترافیک راه انداختید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
جان بقیه مردم که باید به ادارات دولتی داخل طرح مراجعه کنند اهمیتی ندارد. آلودگی هوا را بهانه نکنید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۴۷ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
یعنی فقط یک روز طرح ترافیک اجرا میشه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
یعنی کارمندها کرونا نگیرند ؟ ولی کسبه و سایر مردم که ساعت کاریشون فرق می کند بگیرند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
تو تلویزیون زیر نویس می کنید بی توجهی به فاصله گذاری موجب افزایش کرونا می شود . بعد خودتان طرح ترافیک اجرا می کنید. سقف انتقال بانکی کم می کنید و..... فعلا بی توجه مسئولینی هستند که این طرح ها را دوباره دارند بر می گردانند به وضعیت اولش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
طرح ترافيك تو اين وانفساي كرونا تا ابد لكه ننگي روي پيشاني شهرداري و شوراي تهران ميمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
با سلام و احترام خدمت بخش اجتماعی YJC:
1- متاسفانه در خلال هفته گذشته ازدحام در مترو و اتوبوسهای شهری افزایش یافته بود. قطعا با اجرای مجدد طرح این ازدحام حداقل دو برابر خواهد شد.
2- متاسفانه تعداد و کیفیت خدمات اتوبوس واحد تهران در حد پایینی قرار دارد. علاوه بر این رفتار نامناسب رانندگان بخش خصوصی نیز بعضاً مزید بر علت است.
3- عدم حضور و ناکارآمدی اداره کل بازرسی اتوبوسرانی تهران را نباید از نظر دور داشت. تنها نشانه در اینترنت از این اداره، صفحه ای است که بیشتر نمادین و تبلیغاتی ست. و همه شاکیان و گله مندان از خدمات اتوبوسرانی تهران را به 1888 ارجاع میدهد، بدون آنکه بدانید نتیجه شکایت شما به کجا رسیده است!
4- از باشگاه خبرنگاران جوان انتظار میرود که پیگیریهای خود را همانند قبل ادامه داده و از سویی دیگر، گزارشی مستقل بابت شفاف سازی نحوه عملکرد بخش نظارتی اتوبوسرانی نیز تهیه نماید.
آخرین اخبار