راه اندازی مرکز نیکوکاری اصناف استان مرکزی

دبیر اجرایی اتاق اصناف استان مرکزی از راه اندازی مرکز نیکوکاری با هدف عدالت در کمک‌رسانی به نیازمندان واقعی در محل اتاق اصناف این استان خبرداد.

راه اندازی مرکز نیکوکاری اصناف استان مرکزیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  علی یونسی‌پور، دبیر اجرایی اتاق اصناف استان مرکزی گفت: مرکز نیکوکاری با هدف عدالت در کمک‌رسانی به نیازمندان واقعی و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در محل این اتاق راه‌اندازی شد.

او ادامه داد: اعضای اتاق اصناف در استان آمادگی دارند تا در اشتغالزایی و آموزش در رسته‌های شغلی مختلف به نیازمندان خدمات ارایه کنند.

یونسی پور اظهار داشت: افرادی که برای دریافت کمک به اصناف استان مراجعه دارند با همکاری کمیته امداد امام( ره) برای دریافت تسهیلات با کارمزد مناسب به بانکها معرفی می‌شوند.

او اضافه کرد: اصناف استان مرکزی سال گذشته در حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله ۱۲۰ میلیارد ریال کمک کردند و در شرایط کرونایی با وجود خسارتهایی که خوئد متحمل شدند، ۲۵۰ بسته غذایی بین نیازمندان توزیع کردند.

دبیر اجرایی اتاق اصناف استان مرکزی گفت: اصناف در این شرایط حساس خسارت‌های زیادی دیدند و زمانی که می‌توانستند کسب خود را رونق ببخشند مجبور به تعطیلی محل کار خود شدند و تعدادی از آنها سرمایه‌های خود را از دست دادند.

انتهای پیام/ ر

برچسب ها: اتاق اصناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.