اعطای وام شش میلیون تومانی به رانندگان مسافربری ملایر

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر از اعطای وام شش میلیون تومانی به رانندگان مسافربری که در دوران کرونا درآمد نداشتند، خبر داد.

اعطای وام شش میلیون تومانی به رانندگان مسافربری ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اسماعیل صفوی زاده، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر به اقدامات انجام شده این اداره در بحث پیشگیری و مقابله با کرونا اشاره و اظهار کرد: این اداره همپای سایر دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با این بیماری همچنان پای کار است.

او افزود: در همین خصوص در زمینه ایجاد ایستگاه کنترلی پلیس راه ملایر- همدان در ورودی محور خنداب و راه‌های دسترسی به داخل شهر برای کنترل و نظارت بر ورود و خروج مسافران، همکاری و مساعدت داشتیم.

صفوی زاده از توزیع ۲۰۰ عدد ماسک، دستکش و الکل بین کارکنان خبر داد و افزود: طی سه ماه گذشته بر ایجاد و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اداره و پایانه‌های مسافربری تأکید داشتیم همچنین از نحوه ضدعفونی و اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی در سه ترمینال ملایر و کلیه شرکت‌های وسایل نقلیه نظارت و بازرسی به عمل آمد.

رییس راهداری ملایر به ایجاد فاصله اجتماعی در اتوبوس‌ها و سواری‌ها و کلیه وسایل نقلیه بین شهری اشاره و بیان کرد: در راستای اطلاع رسانی بهداشتی در بحث کرونا از طریق نصب تابلو‌های دیجیتال، بنر و توزیع بروشور با مرکز بهداشت تعامل و همکاری داشتیم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
خجالت بکشین 200 ماسک چیه