ادامه تظاهرات عدالت‌خواهی آمریکایی‌ها/ معترضان خواستار تغییر قوانین هستند

اعتراض مردم آمریکا به خشونت پلیس و قتل تبعه سیاه‌پوست این کشور همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس شهر مینیاپولیس هفته گذشته جورج فلوید، شهروند بی‌دفاع سیاه‌پوست را که مدعی بود «کلاهبرداری» کرده به شکل فجیعی خفه کرد و به قتل رساند.

طبق ویدئویی که از قتل این تبعه سیاه‌پوست آمریکا منتشر شده، پلیس پس از توقف، او را به زمین می‌زند و در حالی که بر گردن او زانو زده است، دستانش را از پشت می‌بندد. در این لحظه فلوید فریاد می‌زند که نمی‌تواند «نفس بکشد» و التماس می‌کند که او را نکشند. اما بی‌توجهی پلیس به او و فشاری که به گردنش وارد می‌شود باعث خفگی این شهروند بی‌دفاع می‌شود.

با گذشت چند روز از قتل جورج فلوید به دست پلیس شهر مینیاپولیس، تمامی ایالت‌های این کشور صحنه تظاهرات به رفتارهای نژادپرستانه پلیس است. حتی موج این اعتراضات به برخی کشورهای دیگر از جمله آلمان، کانادا، یونان، آرژانتین و ... نیز رسیده است. 

پلیس برای سرکوب معترضان به روش‌های غیراخلاقی و غیرانسانی مختلفی همچون زیر گرفتن افراد با ماشین و تیراندازی مستقیم روی آورده است.

آخرین اخبار اعتراضات در آمریکا را در زیر بخوانید:

تصویر پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی

کاربران شبکه‌های اجتماعی در آمریکا، پلیس نژادپرست این کشور را اینگونه نشان می‌دهند.

تصویر پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی

۴ سال پیش

شبکه فاکس نیوز به نقل از وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد دستور خروج نیرو‌های پلیس نظامی آمریکایی که جزیی از ارتش است، از واشنگتن صادر شده است و تنها ۴۵۰۰ نفر از نیرو‌های گارد ملی در این شهر باقی می‌مانند.

۴ سال پیش
ضرب‌وشتم بی‌خانمان معلول آمریکایی

پلیس لس‌آنجلس یک بی‌خانمان معلول را که حتی از معترضان نیست هدف حمله قرار داد.

تصویر صورت آسیب دیده بی‌خانمان معلول آمریکایی که توسط پلیس لس‌آنجلس مورد ضرب و شتم قرار گرفته نشان‌دهنده رفتار وحشیانه و بی‌رحمانه پلیس آمریکا است.

ضرب‌وشتم بی‌خانمان معلول آمریکایی 01

ضرب‌وشتم بی‌خانمان معلول آمریکایی 02

۴ سال پیش
فرماندار نیویورک آمریکا برخورد وحشیانه با پیرمرد معترض آمریکایی را محکوم کرد

اندرو کومو، فرماندار ایالت نیویورک آمریکا حمله ۲ نیروی پلیس به یک پیرمرد ۷۵ ساله را در جریان اعتراضات به کشته شدن جورج فلوید در شهر بوفالو محکوم کرد و این اقدام پلیس را زشت و کاملا فاقد توجیه توصیف کرد.

در همین حال، شهردار شهر بوفالو نیز وضعیت این مرد سالخورده را خطرناک توصیف کرد. پلیس نیویورک نیز اعلام کرد این دو نیروی پلیس بازداشت شده و تحقیقات در خصوص این حادثه آغاز شده است.

برخورد خشن پلیس با پیرمرد آمریکایی 01

برخورد خشن پلیس با پیرمرد آمریکایی 02

۴ سال پیش
پلیس فرانسه برگزاری تظاهرات ضدنژادپرستی در پاریس را ممنوع کرد

پلیس فرانسه برگزاری هرگونه تظاهرات در مقابل سفارت آمریکا در پاریس در روز شنبه را ممنوع اعلام کرد. قرار بود این تظاهرات در امتداد اعتراضات سراسری در جهان و در محکومیت مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس برگزار شود.

اداره پلیس پاریس روز جمعه ادعا کرد که به دلیل خطرات ناشی از تجمعات بزرگ در پی همه‌گیری ویروس کرونا، تصمیم به ممنوعیت تظاهرات گرفته است.

۴ سال پیش
فیلمی جدید از برخورد خشن پلیس آمریکا با اعتراضات مسالمت‌آمیز در لس‌آنجلس
۴ سال پیش
شهردار کالیفرنیایی استعفا کرد

جیمز استوارت، شهردار شهر تمکولا در ایالت جنوب کالیفرنیا، در پی ارسال یک ایمیل که در آن گفته بود تصور نمی‌کند هیچ فرد رنگین‌پوست خوبی به دست ماموران پلیس کشته شده باشد، از سمت خود استعفا کرد.

او  روز پنجشنبه با عذرخواهی بابت این ایمیل گفت هرگز قصد نداشته است از کلمه «خوب“ استفاده کند.

این شهردار روز پنجشنبه گفت: من متاسفانه برای بازخوانی آنچه ضبط کردم، وقت نگذاشتم.

مسئولان شهر تمکولا اعلام کردند استوارت که سال ۲۰۱۶ به مدت چهار سال به عنوان شهردار این شهر انتخاب شده بود، از سمت خود و نیز عضویت در شورای شهر استعفا کرده است.

۴ سال پیش

کارکنان بخش مراقبت‌های بهداشتی و کادر درمان در نیویورک نیز به جمع معترضان نژادپرستی پیوستند و با زانو زدن به تشویق معترضان پرداختند.

۴ سال پیش
احتمال تشدید شیوع کرونا در آمریکا به علت اعتراضات اخیر

خبرگزاری فرانسه اعلام کرد جنبش اعتراضی کنونی در آمریکا می‌تواند شیوع ویروس کرونا را تشدید کند، اما بسیاری آماده این خطرپذیری اند. هزاران نفر از معترضان آمریکایی در صف‌های به هم فشرده، مطالبات خود را فریاد می‌زنند و گاهی تحت تاثیر گاز اشک آور، سرفه می‌کنند.

۴ سال پیش
تصویر جلد مجله تایم پس از مرگ جرج فلوید

یأُس مادران سیاهپوست در شرایطی که انتظار کودکانشان را می‌کشد.

ادامه تظاهرات عدالت‌خواهی آمریکایی‌ها/ معترضان خواستار تغییر قوانین هستند

 
۴ سال پیش
پایتخت آمریکا فردا شاهد تظاهراتی میلیونی خواهد بود

واشنگتن پایتخت آمریکا فردا شاهد برگزاری تظاهرات میلیونی معترضان خواهد بود.

خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره گفت: نگاه‌ها به روز شنبه دوخته شده است که شاهد دعوت‌ها برای برگزاری تظاهرات میلیونی در پایتخت آمریکا هستیم. رئیس پلیس واشنگتن پیش بینی کرد مشارکت در این تظاهرات بسیار گسترده باشد. بدون شک همزمان با این تظاهرات، تدابیر شدید امنیتی در واشنگتن اتخاذ خواهد شد.

۴ سال پیش

بر اساس تصاویر منتشر شده در توئیتر، نیرو‌های پلیس در شهر پورتلند در ایالت اورگان در غرب آمریکا به سوی یک اردوگاه چادریِ بی خانمان‌ها در این شهر گاز اشک آور شلیک می‌کنند.

کسی که این تصاویر را از داخل خودرو شخصی اش فیلمبرداری کرده است، می‌گوید: من اینجا در پارک ویِ نِیتو هستم و می‌بینم که ابری بزرگ از گاز اشک آورِ شیمیایی روی اردوگاه اشخاص بی خانمان در این منطقه قرار دارد. اینجا ۵ افسر (مأمور) پلیس هستند که (پس از شلیک گاز اشک آور به آن اردوگاه بی خانمان ها) در حال دور شدن از محل و بازگشتن به خودرو‌های خود هستند.

۴ سال پیش
سرویس مخفی آمریکا بلوک‌های سیمانی در اطراف کاخ سفید نصب کرد

شبکه الجزیر اعلام کرد با شدت گرفتن اعتراضات به نژادپرستی در آمریکا، سرویس مخفی آمریکا بلوک‌های سیمانی در اطراف کاخ سفید نصب کرد.

۴ سال پیش
تظاهرات بزرگ معترضان در مینیاپولیس شنبه برگزار می‌شود

شبکه الجزیره گزارش داد شهر مینیاپولیس در ایالت مینه سوتای آمریکا که جرج فلوید، شهروند سیاه‌پوست در آن به دست نیروهای امنیتی این کشور کشته شد، فردا شاهد برگزاری تظاهرات گسترده برای تاکید بر مطالبات معترضان خواهد بود.

۴ سال پیش
درگیری پلیس با معترضان در نیویورک پس از اعلام منع عبور و مرور

نیویورک تایمز در توئیتی نوشت: این صحنه‌ای در برونکس کمی پس از ساعت ۸ شب و اعلام منع عبور و مرور در روز پنجشنبه است. پلیس نیویورک با معترضان صلح جو درگیر شده و آن‌ها را با باتوم کتک می‌زند و ده‌ها نفر را نیز بازداشت کرده است.

ادامه تظاهرات عدالت‌خواهی آمریکایی‌ها/ معترضان خواستار تغییر قوانین هستند

۴ سال پیش

یک مقام سرویس مخفی آمریکا دیروز پنج شنبه اعلام کرد که نواحی اطراف مجتمع کاخ سفید، از جمله کلیه مسیر‌های منتهی به میدان لافایت، به دلیل اعتراضات مداوم به خشونت پلیس، تا ۱۰ ژوئن برای عموم بسته خواهد بود.

۴ سال پیش
واکنش رایس به اعتراضات آمریکا

کاندولیزا رایس، وزیر امور خارجه سابق آمریکا دیروز پنجشنبه با انتشار یادداشتی در روزنامه واشنگتن پست کشته شدن جورج فلوید به دست پلیس مینیاپولیس را یک عامل اساسی برای تغییرات در آمریکا دانست و نوشت: "مرگ هولناک فلوید باید کافی باشد تا سرانجام ما را به سمت یک عمل مثبت سوق دهد. "

۴ سال پیش

ال شارپتون، فعال مدنی حقوق بشر در آمریکا ضمن سخنرانی در مراسم بزرگداشت جورج فلوید گفت: بیش از ۴۰۰ سال است که سیاه پوستان به حاشیه رانده شده اند زیرا آمریکا زانوی خود را بر گردن ما نگه داشته است. اتفاقی که برای فلوید افتاد هر روز در این کشور ، در بخش آموزش ، خدمات درمانی و در هر زمینه ای از زندگی در آمریکا روی می دهد. ما باید به اسم جورج بایستیم و [به آمریکا] بگوییم زانوی خود را از گردن ما بردار.

آمریکا هرگز برای سیاهان، لاتین ها و حتی زنان بزرگ نبوده است.

۴ سال پیش
بی رحمی پلیس نیویورک علیه پیرمرد ۷۵ ساله

ویدئوی منتشر شده از میدان نیاگارا در شهر نیویورک بار دیگر خشونت پلیس آمریکا را به نمایش گذاشت. در این ویدئو پلیس یک پیرمرد ۷۵ ساله را هل میدهد. پیرمرد از پشت به زمین برخورد کرده و خون از سرش, جاری می‌شود.

خشونت پلیس نیویورک تا جایی ادامه می‌یابد که بی توجه به جراحت مرد از کنار او رد می‌شوند.

۴ سال پیش
استفاده پلیس آمریکا از سلاح شیمیایی علیه معترضان و خبرنگاران

گرگ دوکت، وکیل آمریکایی در توئیتی نوشت پلیس فدرال در واشنگتن از سلاح شیمیایی علیه معترضان و خبرنگاران استفاده کرده است.

۴ سال پیش
الیوت انگل به معترضان آمریکایی ملحق شد

الیوت انگل، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا با انتشار عکس هایی از خود در کنار معترضان آمریکایی در توئیتر نوشت: جمعیت زیادی که دیروز در نیوراشل جمع شده بود که همگی از پایان یافتن نژادپرستی سازمان یافته حمایت می کردند، چنان باعث حس غرور من شد که به آنها پیوستم. باعث افتخار من است که به معترضانی بپیوندم که برای جهانی بهتر تظاهرات می کنند.

ادامه تظاهرات عدالت‌خواهی آمریکایی‌ها/ معترضان خواستار تغییر قوانین هستند

۴ سال پیش
بزرگداشت جورج فلوید نمادی از اظهار نفرت از پلیس آ​مریکا

شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار گزارش داد: در مینیاپولیس شهری که جورج فلوید در آن زندگی می‌کرد، برای بزرگداشت او مراسمی برگزار شد.

فلوید تقریبا یک هفته پیش در این شهر کشته شد. عده زیادی در این مراسم شرکت کردند. مراسم تدفین جورج فلوید به یکی از نماد‌های اعتراض به خشونت پلیس مبدل شده است. طرفداران حقوق سیاهان در آمریکا خواستار برگزاری دادگاه و محاکمه پلیس شدند. وکیل خانواده جورج فلوید نیز در سخنرانی خود همین خواسته را تکرار کرد.

فرانس بیست و چهار بخشی از سخنان وکیل خانواده فلوید را پخش کرد که گفت: یک اپیدمی که ما در آمریکا به خوبی آن را می‌شناسیم، او را کشت، اپیدمی نژادپرستی و تبعیض نژادی. با بدکاری همکاری نکنید. علیه بدکاری تظاهرات کنید. به جوانانی که در خیابان‌ها علیه بدکاری، رفتار غیرانسانی، شکنجه‌ای که در این ویدئو مشاهده می‌شود، تظاهرات می‌کنند، بپیوندید.

مجری گفت: در روز‌های پایان هفته مراسم بزرگداشتی برای جورج فلوید برگزار می‌شود. این مراسم با برگزاری مراسم تدفین او به پایان می‌رسد. 

گزارشگر این شبکه درباره برنامه‌های این مراسم گفت: این مراسم بزرگداشت در سه مرحله برگزار می‌شود. مرحله اول روز پنج شنبه برگزار شد و توجه سراسر آمریکا را به خود جلب کرد. برای این که مینیاپولیس با جورج فلوید خداحافظی می‌کند. او برای مدت‌ها در حافظه ساکنان مینیاپولیس و مینه سوتا باقی خواهد ماند. چهره جورج فلوید برای مدت‌ها روی دیوار‌های شهر باقی می‌ماند. در مرحله دوم، پس از این که جسد جورج فلوید، مینیاپولیس زادگاهش را ترک کرد، مراسم دیگری در شهر ریفورد جایی که او در آن بزرگ شده است، منتقل می‌شود. سپس مراسم تدفین فلوید در روز سه شنبه نهم ماه ژوئن در بوستون برگزار می‌شود. فلوید پیش از آن که به مینیاپولیس بازگردد، مدت‌ها در بوستون در ایالت تگزاس زندگی کرده بود.

ادامه تظاهرات عدالت‌خواهی آمریکایی‌ها/ معترضان خواستار تغییر قوانین هستند

۴ سال پیش
ادامه تظاهرات علیه خشونت پلیس در نیویورک

شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴ گزارش داد: به رغم فروکش کردن تنش ها، تظاهرات علیه خشونت پلیس آمریکا در روز پنجشنبه ادامه داشت.

گزارشگر شبکه درباره تظاهرات برگزار شده در روز پنجشنبه در نیویورک گفت: هزاران نفر در مسیری که به منهتن منتهی می‌شود، از روی پل عبور کردند. این تظاهرات همزمان با برگزاری مراسم بزرگداشت جورج فلوید در مینیاپولیس برگزار شد. تظاهرات نیویورکی‌ها صلح آمیز بود و در جریان تظاهرات، معترضان بیل دو بلازیو‏، شهردار نیویورک را هنگام سخنرانی هو کردند. به نظر تظاهرات کنندگان، پلیس نیویورک تا مبدل شدن به یک الگو، فاصله زیادی دارد.

یکی از تظاهرات کنندگان گفت: باید تغییراتی ایجاد کرد. بسیاری از ماموران پلیس باید زندانی شوند. قانون قطعا باید عوض شود. چرا باید قانون را تغییر داد؟ برای این که مطالبات ما شنیده شود.

گزارشگر افزود: تظاهرات در نیویورک متوقف نشده است. تظاهرات دست کم تا روز دوشنبه و برگزاری مراسم تدفین جورج فلوید ادامه خواهد داشت.

مجری گفت: رفته رفته صدا‌های اعتراض بیشتری به نحوه مدیریت این بحران از سوی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به گوش می‌رسد. این بار جیمز متیس، وزیر دفاع پیشین ترامپ، او را به تلاش برای ایجاد تفرقه بین آمریکایی‌ها متهم کرده است. اسپر، وزیر دفاع کنونی آمریکا نیز در روز چهارشنبه با تحقق خواسته دونالد ترامپ در خصوص استقرار ارتش در شهر‌های بزرگ مخالفت کرد. 

۴ سال پیش

در حال تکمیل...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نجیبه
۱۲:۴۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
مرگ برامریکای در حال سقوط،امریکا شیطان بزرگ است.
Iran (Islamic Republic of)
کلثوم کرمیان
۱۰:۰۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
خدایا کاشکی همین الان با یک صدا عالم رو کن فیکون کنی
به خودت قسم بیشتر از اینکه عصیانگر باشیم هزاران بار خون دل خوریم و مظلوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
لعنت بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
واقعاً خشونت پلیس آمریکا قابل مشاهده نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
دوستان حواستان باد اين جورج را اينقدر تقديس نكنيد كمي سابقه اش رو مطالعه كنيد تا بدونيد چه جونوري بوده ..خريد و فروش موادمخدر..سرقت مسلحانه..5 سال حبس..ووو
Iran (Islamic Republic of)
ن
۲۲:۲۳ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
علت خشونت در پلیس امریکا , مربوط به نژاد پرستی است اما پلیس امریکا ترسو است و همچنین بی منطق است انها وقتی معترضی را در خیابان ببینند بدون اینکه معترض اقدامی انجام دهد به او حمله می کنند در امریکا اگر سیاه پوستی خودکاری در دست داشته باشد پلیس از ترس خودکار را اسلحه می انگارد. و به او تیر اندازی می کند پلیس امریکا برای متفرق کردن مردم هیچ ممطق زبانی ندارد و فقط منطق او خشونت است در میان پلیس سفید پوست امریکا کشتن سیاه پوستان راحتتر از کشتن حیوانات است مگر وقتی سیاه پوستان برده توسط ارباب سفید کشته می شد ارباب سفید مجازات می شد که پلیس سفید پوست و نژاد پرست امریکا مجازات شود .
Iran (Islamic Republic of)
امپراطور
۲۱:۴۷ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
خیلی خودتون رو خسته نکنید این اعتراضات سرکوب میشع
دولت آمریکا هم سر نگون نمیشع
چونکه قشر نژاد پرست ترامپ رو انتخاب کرده و سال دیگه هم انتخابش میکنه.
فوقش هم یه قانون برای سیاه پوستان میذارن و همه چیز تمام میشه.
Iran (Islamic Republic of)
بیداد
۲۰:۵۳ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
به فکر مردم خودتون باشید
Iran (Islamic Republic of)
MAHDI
۱۹:۵۳ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
جلوی قدرت مردم رو هیچ چیزی نمیتونه بگیره
Canada
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
پس خانم مهناز افشار و مابقی
این اعتراضات و تنش ها را نمیبینند
یا بنفع شون نیست که چیزی بگویند
صم و بکم و عمی شده اند
دارای چند استاندارد هستید
یک استاندارد برای وطن و دیگری برای دنیا
Canada
ناشناس
۱۹:۳۹ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
فکر کنم جز اموزش شون است .زانو روی گردن گذاشتن
چونکه همینطوری ادامه دارد
خیلی سخته نزاد پرستی را از بین ببرند
چونکه کل سیستم اینجوری است
تا رنگین پوست میبینند
میپرسند .مال کجایی
تو خودتت مال کجایی
Canada
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
اینجور که ما شینده این .مرحوم جورج برای خرید سیگار نزد فروشگاه یک فلسطینی میرود و 20 دلار میدهد .مغازه دار فکر میکند 20 دلار تقلبی است و پاسبان خبر میکند
20 دلار هم تقلبی نبوده
بعد ها فروشگاه اش را به اتش میکشند
این دمل سرطانی چند قرن است که
سرباز کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
اینم نقشه ترامپ برای کمرنگ کردن کروناس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
چرا یه عده هنوز دارن به به و چه چه میکنن از آمریکا!!!!یا نژاد پرستند،یا کورند افول و فروریختن ابهت پوشالی آمریکا را نمیبیمن دلم برا پیرمرد ۷۵ساله آتش گرفت چه وجدانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
بهتر نیست به جای اینا به فکر وضعیت کرونا تو کشورمون باشیم که روز به روز داره بدتر میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
دولت می گوید فاصله اجتماعی را رعایت کنید و ماسک بزنید من رعایت می کنم ولی متاسفانه بعضی افراد رعایت نمی کنند ننیجه می شود افزایش مبتلایان کرونا در کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
چرا باید به فکرکرونا تو کشورمون هم باشیم ولی امریکاهم دشمن ماست وبرای یه ملت حیاتی هست که دشمنش رو بشناسه.این دو موضوع هیچ تناقضی با هم ندارند.این منطق نادرستیه که یه عده همیشه میگن این موضوع رو ول کنید بچسبید به اونیکی موضوع.همه چی با هم باید دیده بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
فقط زودباور ها فکر می کنند ملت و دولت آمریکا علیه همند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
دمکراسی آمریکایی. هنوز هم بعضی ها آمریکا رو دوست دارند خبر ندارن آمریکا یعنی کفتار آدم خوار و بیشتر طرفداران این کفتار چه داخلی و چه خارجی فعلا ساکت شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
چی دارن بگن؟
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد عظیم زاده
۱۳:۱۲ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام.مهم این نیست که تظاهرات در نطفه خفه بشه یا نه..مهم حس نژاد پرستی در امریکا است که نشان داد دمکراسی یعنی این!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
یه رفتار اونجا میشه خشونت پلیس . ولی اینجا میشه بر خورد با اغشتاشگران!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
یه رفتار؟کدوم یک از پلیسای ما مردم رو با ماشین دسته جمعی زیرمیگیرن؟یا کدومشون هفت دقیقه با خونسردی تمام پاشو رو حلق یه ادم میذاره و از جون دادنش لذت میبره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
در عجبم از ملتی که وقتی هفت تیر کشی در مدارسش میشه انقدر اعتراض نمیکنه که الان کرده
Netherlands
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
موقع قضیه تیراندازی تو مدرسه کلمباین هم همینطوری شلوغ شد.تو قضیه شارلوتز ویل هم باز همینجوری شلوغ شد.سگریگیشن رو که ورداشتن به خاطر تظاهرات مردمیشون بود.اونا خواسته هاشون رو میگیرن از دولت.
Norway
ناشناس
۱۱:۲۹ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
در امریکا اب از اب تکون نمیخوره چنان سیستم امنیتی دارن که همه رو عین اب خوردن در نطفه خفه میکنند
Germany
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
خوب چرا دیگه تکون خورده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
خیلی باهوشی
موش نخورت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
با سیستم خفقان و امنیتی نمیشه حکومت کرد آمریکا افول خوهد کرد باید به خواسته های مردمش احترام بزاره و دست از شرارت در جهان بردارد
Iran (Islamic Republic of)
MAHDI
۱۹:۵۲ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
جلوی قدرت مردم رو هیچ چیزی نمیتونه بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
شیطان بزرگ امریکاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
فعلا که آب تکون خورده و داری میبینی هر چیزی دوره ای داره اونها هم دوره شون بسر اومده
آخرین اخبار