راه‌اندازی هشتگ برای پایان تجاوز عربستان، در شبکه‌های اجتماعی

یمنی‌ها با راه اندازی هشتگ در شبکه‌های اجتماعی تصاویر ویرانی و کشتار زنان و کودکان را منتشر کردند و با محکومیت عربستان بر پایان محاصره تاکید کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، کاربران یمنی و غیریمنی با راه اندازی هشتگ #ادعموا_الیمن_برفع_الحصار (یمن را با لغو محاصره، حمایت کنید) در شبکه‌های اجتماعی به زبان عربی و انگلیسی نشست روز سه‌شنبه ریاض تحت عنوان نشست کشور‌های کمک کننده به یمن را محکوم و بر پایان محاصره یمن تاکید کردند.

#ادعموا_الیمن_برفع_الحصار، یمن را با لغو محاصره، حمایت کنید

کاربران یمنی و حتی غیر یمنی با راه‌اندازی این هشتگ در توییتر، تصاویر ویرانی و کشتار زنان و کودکان را منتشر کردند و عربستان را مسبب همه جنایات در یمن دانستند و خواستار پایان دادن به محاصره ۵ ساله یمن توسط ائتلاف سعودی شدند.

محمد عبدالسلام، رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی این کشور در واکنش به اقدام توییتری نوشت: «کشور‌های متجاوز با حملات و تحمیل محاصره بر یمن قبل از هر چیزی، از نظر اخلاقی و سیاسی شکست خوردند و با نشست حامیان مالی (نشست ریاض)، مشخص شد که آن‌ها تحت نام یمن به دنبال گدایی هستند.»

سخنگوی انصارالله یمن افزود: «کشور‌های کمک کننده به یمن نباید از تبلیغات جنایت‌کاران حمایت می‌کردند؛ به هر کشوری که تمایل به کمک به یمن دارد می‌گوییم با لغو محاصره و توقف حملات به یمن، به این کشور کمک کنند.»

#ادعموا_الیمن_برفع_الحصار، یمن را با لغو محاصره، حمایت کنید 01

#ادعموا_الیمن_برفع_الحصار، یمن را با لغو محاصره، حمایت کنید 02

#ادعموا_الیمن_برفع_الحصار، یمن را با لغو محاصره، حمایت کنید 03

#ادعموا_الیمن_برفع_الحصار، یمن را با لغو محاصره، حمایت کنید 04

#ادعموا_الیمن_برفع_الحصار، یمن را با لغو محاصره، حمایت کنید 05

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۰ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
خدا لعنت کند ال سعود ملعون را
آخرین اخبار