عزیزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر، امید دشمنان را به یاس تبدیل کرد

دبیرکل جبهه جهادگران گفت: آنهایی که منتظر بودند در غیاب حضرت امام (ره) پایه های نظام بلرزد، متوجه اشتباه خود شدند.

انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری، امید دشمنان را به یاس تبدیل کردوهاب عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران  انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  از حضور چند ده میلیونی مردم در تشییع پیکر پاک حضرت امام خمینی (ره) به عنوان یک روز مهم تاریخی یاد کرد و گفت:  حضرت امام خمینی (ره) همانطور که زندگی پر برکتش سراسر حرکت و جنب و جوش بود، رحلت او نیز موجب شگفتی جهانیان شد. در واپسین روزهای عمر حضرت امام (ره) دشمنان انقلاب دل خوش کرده بودند که با عروج ایشان شاکله انقلاب دچار گسستگی و چالش شود، اما با حضور سیل آسای مردم در مراسم تشییع ایشان در تهران و همچنین برگزاری مراسم های متعدد توسط آزادی خواهان سراسر جهان برای حضرت امام (ره)، امید بدخواهان انقلاب به یاس تبدیل شد. آنهایی که منتظر بودند در غیاب حضرت امام خمینی (ره) پایه های نظام جمهوری اسلامی ایران بلرزد، متوجه اشتباه خود شدند.

دبیرکل جبهه جهادگران افزود: مجلس خبرگان با انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی به رهبری انقلاب، غدیری دیگر را رغم زد و سید علی با صلابت و شهامت پرچم تشییع را به نام و یاد حضرت علی (ع) در دست گرفت.

او ادامه داد: داغ وداع حضرت امام خمینی (ره) برای مردم ایران و همه مبارزان جهان سنگین و ثقیل بود، اما حضور حضرت آیت الله خامنه ای در سنگر ولایت مرحمی شد بر دل دوست داران انقلاب و صله ای بود از طرف خداوند بر این ملت داغ دیده. از خداوند مهربان برای مقام معظم رهبری طول عمر پربرکت و سلامت کامل جسمی و روحی مسئلت می نمایم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حبیب ایمان زاده ب
۰۰:۵۰ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
بسیار عالی و به موقع
آخرین اخبار