مقامات نیویورک برای مقابله با معترضان ممنوعیت آمد و شد وضع می‌کنند

شهردار نیویورک از احتمال اعمال ممنوعیت آمد و شد در این شهر برای مقابله با معترضان ضدنژادپرستی خبر داد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری سی ان ان، بیل دی بلاسیو، شهردار نیویورک از احتمال اعمال مقررات منع آمد و شد در این شهر برای مقابله با موج فزاینده اعتراضات ضدنژادپرستی خبر داد.

شهردار نیویورک عصر روز دوشنبه اعلام کرد او و کمیساریای پلیس شهر به همراه اندرو کومو، فرماندار این ایالت در خصوص اعمال مقررات منع آمد و شد گفت‌وگو خواهند کرد. هر چند که طی شب‌های گذشته از اعمال چنین راهکاری برای مقابله با اعتراضات در این شهر خودداری شده است.

در بسیاری از شهر‌های آمریکا از جمله مینیاپولیس ممنوعیت رفت و آمد اعمال شده است و نقض کنندگان آن توسط پلیس بازداشت می‌شوند.

شهردار نیویورک همچنین در خصوص بازداشت دختر ۲۵ ساله خود در جریان اعتراضات یکشنبه شب گفت او خواهان دنیایی بهتر و صلح آمیزتر است.

کیارا دی بلاسیو، دختر ۲۵ ساله بیل دی بلاسیو، شهردار نیویورک در جریان اعتراضات ضد نژادپرستی بازداشت شد. روزنامه نیویورک تایمز به نقل از منابع محلی گزارش داد دختر شهردار نیویورک شب گذشته به جرم تجمع غیرقانونی دستگیر شد. گفته می‌شود او به اتهام همکاری با معترضان و مسدود کردن خیابان منهتن بازداشت شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار