عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

شناختی که خارجی‌ها از رهبر معظم انقلاب دارند، برخی در داخل ندارند

مصباحی‌مقدم گفت: در دیداری که با سید حسن نصرالله داشتیم گفت که رهبری در ایران بسیار ناشناخته و مظلوم هستند.

شناختی که برخی خارجی‌ها از رهبر انقلاب دارند، در داخل نداریمبه گزارش خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی‌مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم تبیین انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری که صبح امروز دوشنبه در کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار شد، با اشاره به نقش رهبری در جامعه اظهار کرد:  آن فقیهی در جامعه قدرت خواهد داشت که با رضایت مردم در حکومت قرار بگیرد.

مصباحی‌مقدم در ادامه افزود: در دیداری که چند سال پیش با سید حسن نصرالله رهبر حزب‌الله لبنان داشتیم در بخشی از سخنان خود گفت که رهبری در ایران بسیار ناشناخته و مظلوم هستند؛ این یعنی شناختی که آنها از رهبری ما داشتند خیلی از ما در داخل کشور نداریم.

عضو مجلس خبرگان به نقل از سید حسن نصرالله عنوان کرد: ایشان در هر مسئله ای ورود پیدا می‌کنند بهترین دیدگاه ها را مطرح می‌کنند؛ در مسائل مختلف بهترین تبیین را در آن حوزه‌ها ارائه می دهند و کسانی که در آن عرصه صاحب نظر هستند از صحبت ها و بیانات ایشان استفاده می‌کنند.

او با اشاره به جایگاه علمی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تصریح کرد: رهبران جهان غالباً شخصیت‌های سیاسی کم مایه هستند  که از نظر علمی در جایگاه پایینی قرار دارند؛ ما نمی‌توانیم ایشان را با خیلی از شخصیت‌های بزرگ سیاسی در دنیا مقایسه کنیم؛ من تعجب می‌کنم که چرا خیلی ها در داخل کشور از این موضوع غافل هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان گفت: رفتار پر صلابت و پرقدرت که رهبر انقلاب در مقابل قدرت‌های بزرگ دنیا از خود نشان می‌دهند در نوع خود کم نظیر و شاید بی‌نظیر است که در هیچ کدام از رهبران قبلی کشور قبل از انقلاب چنین چیزی را نمی بینیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار