انصارالله: اعتراضات در آمریکا واقعیت این کشور را نشان داد

سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد جنبش اعتراضی ضدنژادپرستی که در آمریکا به راه افتاده است، چهره حقیقی و واقعیت این کشور را به جهانیان نشان داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله و مذاکره‌کننده ارشد دولت نجات ملی یمن به اتفاقات اخیر آمریکا واکنش نشان داد.

وی در صفحه توییتر خود نوشت: تظاهرات گسترده‌ای کشورِ دموکراسی دروغین را در اعتراض به نژادپرستی آمریکا و وحشی‌گری نظام آن در بر گرفته است؛ طی چند روز جنبش اعتراضی موفق شد حقیقت آمریکا را نشان دهد. آمریکا هیچ زمانی کشور آزادی‌ها نبوده و نخواهد بود تا زمانی که این نظام نژادپرست بر آن حاکم باشد چیزی جز نژادپرستان قاتل به وجود نمی‌آورد.

انصارالله: اعتراضات در آمریکا واقعیت این کشور را نشان داد

پس از انتشار ویدئوی جان باختن جورج فلوید، سیاه پوست آمریکایی زیر پای پلیس شهر مینیاپولیس تظاهرات گسترده‌ای علیه نژادپرستی در ۷۵ شهر آمریکا به راه افتاد که درگیری و رویارویی مردم و پلیس و گارد ملی آمریکا منجر شده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد که شمار معترضان بازداشت‌شده  از سوی پلیس آمریکا در اعتراضات روز‌های اخیر، به ۴۱۰۰ نفر رسیده است.

کریس مورفی، سناتور دموکرات آمریکایی در واکنش به ادامه تظاهرات سراسری در آمریکا گفت: «دونالد ترامپ، آتش آمریکا را با بنزین شعله‌ورتر کرد.»

بنا به گزارش رویترز، مقامات آمریکایی هم اکنون در بیش از ۲۵ شهر مقررات منع آمد و شد به منظور جلوگیری از تجمع معترضان برقرار کرده است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
درود بر انصارالله
درود بر ملت مقاوم و تسلیم ناپذیر یمن که بد ترین جنگ تاریخ بشریت علیه شون تحمیل شده
آخرین اخبار