تشدید ملاحظات بهداشتی در تأسیسات نفتی و جایگاه‌های منطقه آبادان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: با اعلام محدودیت‌های آمد و شد ، ملاحظات بهداشتی در تأسیسات نفتی و جایگاه‌های منطقه آبادان تشدید شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، مجاهد سعدی‌آل‌کثیر مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: در پی اعلام وضعیت قرمز در استان خوزستان و شهرستان‌های آبادان و خرمشهر ضمن ایجاد محدودیت تردد در این شهرستان‌ها به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا, ملاحظات و تدابیر بهداشتی پیشگیرانه‌ایی در تأسیسات نفتی و جایگاه‌های منطقه آبادان اعمال شد.

او  افزود: به منظور ایجاد فضای سالم و بهداشتی در جایگاه‌های تحت پوشش این منطقه بر لزوم استفاده کارگران جایگاه‌ها از دستکش, ماسک و محلول ضدعفونی کننده تأکید ویژه‌ایی شد و برای اجرای این امر، نظارت و سرکشی مستمر و بیشتری از سوی کارشناسان این منطقه انجام می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان با اشاره به اینکه رعایت الزامات و نکات بهداشتی نه تنها در جایگاه‌ها بلکه در تأسیسات نفتی و واحدهای اداری منطقه به صورت منظم در حال انجام است, گفت: جهت رفاه حال ارباب رجوع به هنگام مراجعه به واحدهای اداری منطقه و به منظور ایجاد فضای بهداشتی برای آنها، توجیهات لازم برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش ارائه شد.

او تصریح کرد: واحد اچ‌اس‌ای منطقه با استقرار در واحدهای عملیاتی و در تأسیسات نفتی منطقه اقدام به برگزاری عملیات ضدعفونی نفتکش‌ها و گازکش‌ها به هنگام ورود و خروج به محوطه بارگیری این تأسیسات کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.