جشنواره ملی شاهنامه‌خوانی مجازی به کار خود پایان داد

نفرات برتر جشنواره ملی شاهنامه‌خوانی مجازی در شهرکرد معرفی شدند.

معرفی نفرات برتر جشنواره ملی شاهنامه‌خوانی مجازی در شهرکردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نفرات برتر نخستین جشنواره ملی شاهنامه‌خوانی مجازی در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

در رده سنی سه تا ۶ سال بخش شاهنامه‌خوانی آتیسا طاهرخوانی، مهیا نکویی، کیان قاسم‌پور و آرمان چلگردی به ترتیب از قزوین، مشهد و فارسان و در بخش نقالی این رده سنی نیز مائده یدالهی رتبه برتر را به دست آوردند.

در رده سنی هفت تا ۱۱ سال نیز در رشته شاهنامه‌خوانی، صنم علی‌نیا، المیرا موری، کیانا رهنورد، النا طهماسبی به ترتیب از مشهد، شوشتر، مشهد و شوشتر به عنوان نفرات برتر انتخاب گردیدند.

در رده سنی هفت تا ۱۱ سال در رشته نقالی نیز دنیا شیری‌زاده ، لیلا محمدی، اسماء محمدی، آناهیتا وارش مکوندی به ترتیب از کرج، لردگان، خانمیرزا و بوشهر برتر شدند.

در بخش شاهنامه‌خوانی گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال نیز امیر محمد موسایی، مینا شکرلب، سمیه مهدی‌زاده، ثنا فیض‌الله‌زاده از فارسان، مشهد، شهرکرد و تهران به عنوان نفرات برتر معرفی شدند و در رشته نقالی این گروه سنی نیز ترنم علی‌پور از رامهرمز ، فاطمه حسنی از لردگان و آیناز مختاری از جونقان عنوان برتر را از آن خود کردند.

در بخش قصه‌گویی این جشنواره نیز آقای ظریفه از اردبیل، عرفان منصوری از لردگان به عنوان برگزیده و فرزانه صالحی از فارسان شایسته تقدیر معرفی شدند.

مراسم اختتامیه این جشنواره به صورت مجازی و در فضای اینستاگرام به صورت زنده برگزار و نفرات برتر این جشنواره معرفی گردیدند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.