دعوا میان نامزد‌های فدراسیون تنیس در فاصله یک روز مانده به انتخابات!

۲ نفر از نامزد‌های تصاحب صندلی فدراسیون تنیس با یکدیگر به بحث و جدل پرداخته اند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، انتخابات فدراسیون تنیس فردا (یکشنبه) با حضور ۷ کاندیدا در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد. شنیده شده اطرافیان ۲ نفر از این نامزد‌های جنجالی با یکدیگر به بحث و جدل اساسی پرداخته اند.

با این حال طبق شنیده‌ها یکی از اعضا به همراه اطرافیانش به تغییر نام یکی از نمایندگان باشگاه‌های تنیس معترض بوده و صدای خود را به گوش مسئولان برگزاری انتخابات و وزارت ورزش و جوانان رسانده است و ادعا کرده که این تغییر نماینده به نفع رقیب او است.

ادعای این نامزد موجب شده است تا نامزد‌های دیگر هم به جان هم دیگر بیافتند و در فاصله یک روز مانده به انتخابات از هیچ فرصتی برای کوبیدن رقیبشان بدون انجام مناظره دریغ نکنند!

بحث و جدل میان نامزد‌ها به قدری بالا گرفت که فدراسیون تنیس هم طی بیانیه‌ای از آن‌ها درخواست کرد به یکدیگر احترام بگذارند و خونسردی خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم حفظ کنند!

با این حال در میان این ۷ کاندیدا شانس ۳ نامزد نسبت به بقیه بیشتر است و احتمال می‌رود رقابت بین ۳ نفر جدی‌تر از بقیه باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۸:۱۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
یکی به من بفهمون مگه این صندلی ریاست چقدر شیرین و گواراست! که آدما باسه بهش رسیدن دست به هر ترفند و کلکی میزنند؟! خدا کنه اونی که واقعا میخواد برای تک تک جوانها کار کنه و اهل زد و بند و مراوده با یه عده قشر خاص نباشه بشه رئیس فدراسیون تنیس....خدایا بهترین را برای فدراسیون تنیس مقدر فرما تا عاشقان و علاقمندان به این رشته ورزشی بتونن عرض اندام کنن و استعدادهاشون را شکوفا کنن.
آخرین اخبار