رئیس سابق سازمان لیگ بوکس:

نسبت به بی توجهی ثوری دلگیرم/ مخالف شورایی برگزار شدن لیگ بوکس هستم

دلشاد گفت: از رئیس فدراسیون بوکس به دلیل اینکه در دوران کرونا یک تماس هم برای مشورت درباره لیگ با من نگرفت ناراحت هستم.

امیر دلشاد رئیس سابق سازمان لیگ بوکس در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: حدود ۴ ماه پیش ثوری رئیس فدراسیون بوکس برای عیادت به منزل من آمد. او  از من خواست تا به عنوان رئیس سازمان لیگ فعالیت کنم. فدراسیون یک ابلاغیه به عنوان رئیس سازمان لیگ به من داد و بالافاصله با هماهنگی  قبایی زاده دبیر فدراسیون بوکس اساسنامه لیگ را تدوین کردم.  پس از شیوع ویروس کرونا ثوری حتی یکبار هم با من تماس نگرفت و هیچ مشورتی درباره لیگ با من نکرد.

دلشاد عنوان کرد: در اساسنامه ای که برای لیگ تدوین شد،  فقط باشگاه‌ها حق تیم‌داری دارند و فدراسیون باید باشگاه‌ها را باید به حضور در لیگ بوکس تشویق کند. زمانی که کرونا در کشورمان شیوع پیدا کرد ۶ یا ۷ تیم برای حضور در لیگ بوکس اعلام آمادگی کردند و قرار شد پس از کرونا با حضور سرپرست تیم‌ها در جلسه‌ای جزئیات برگزاری لیگ بررسی شود.  

رئیس سابق سازمان لیگ بوکس در ادامه گفت: هزینه ایاب  و ذهاب  به عهده سازمان لیگ است و باید توانایی پرداخت آن را داشته باشد. باید مبلغ ورودی تیم‌ها به لیگ مشخص شود چرا که هزینه‌ها افزایش داشته است.

او گفت: ثوری در مصاحبه‌های خود اعلام کرده که لیگ بوکس به صورت شورایی اداره خواهد شد، من با این ایده کاملا مخالف هستم. همه رزومه کاری من را می‌دانند و دقیقا از سال ۸۴ که دیگر در فدراسیون بوکس خارج شدم وضعیت بوکس افتضاح شد. ۵ سال لیگ بوکس را بدون حاشیه مدیریت کردم.

دبیر سابق فدراسیون بوکس اظهار کرد: اصلا حاضر به شورایی شدن لیگ بوکس نیستم. من ۲۴ سال برای فدراسیون بیگاری کردم و اگر قرار بر همکاری باشد باید فدراسیون به من حقوق پرداخت کند.

او در پایان بیان کرد: لیگ برای هر ورزشی ضرورت دارد و از نظر مالی ورزشکاران را حمایت می‌کند. برگزاری مستمر لیگ سطح بوکس را بالا می‌برد و باعث افزایش بوکسور‌های تیم ملی می‌شود.


بیشتر بخوانید: قبایی‌‎زاده: رسما از حامی مالی فدراسیون بوکس شکایت کردیم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار