زخمی شدن یک نظامی اشغالگر صهیونیست در بیت لحم

یک نظامی اشغالگر صهیونیست در تیراندازی نزدیک تونلی در شهر بیت جالا در شمال غرب بیت لحم زخمی شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد یک نظامی اشغالگر رژیم صهیونیستی در تیراندازی نزدیک تونلی در شهر بیت جالا در شمال غرب بیت لحم در کرانه باختری زخمی شد.

این در حالی است که نظامیان رژیم صهیونیستی روز گذشته یک فلسطینی مبتلا به سندروم داون را در رام الله با شلیک گلوله به سمت وی به شهادت رساندند.

نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی مدعی هستند که این جوان فلسطینی در منطقه «حلامیش» در شمال غربی رام الله قصد زیر گرفتن آن‌ها با خودرو را داشته است.


بیشتر بخوانید


روستای النبی صالح در شمال رام الله از عصر روز گذشته (جمعه) شاهد درگیری بین اهالی این روستا با نظامیان اشغالگر به دنبال به شهادت رساندن جوان فلسطینی است، امری که باعث خشم اهالی روستا شد.

یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به این روستا منجر به شهادت یک نفر دیگر از جوانان این روستا شد، وزرات بهداشت فلسطین در کرانه باختری عصر جمعه شهادت این فلسطینی را تأیید و اعلام کرد که این شهید، که با شلیک نظامیان صهیونیست زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات، به شهادت رسید.

طی هفته‌های اخیر و همزمان با تصمیم رژیم صهیونیستی مبنی بر الحاق کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی، نظامیان صهیونیست اقدامات متجاوزانه خود را علیه فلسطینیان تشدید کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار