کارگر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

موزه ها مطابق پروتکل بهداشتی پذیرای مردم هستند

مدیر کل موزه ها و اموال منقول تاریخی گفت:برخی با بازگشایی موزه ها مشکل دارند اما به هر حال ما یک سازمان دولتی هستیم و با رعایت پروتکل ها کار را آغاز کردیم.

محمد رضا کارگر مدیر کل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی در گفت و گو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:در حال حاضر باتوجه به نظر ستاد کرونا موزه‌ها فعالیت خود را از روز بعد از عید فطر آغاز کرده اند.

مدیر کل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی در ادامه گفت: موزه‌ها از ساعت ۹ صبح الی ۱۹ عصر پذیرای مردم هستند و برای تمام موزه‌ها پروتکل‌های بهداشتی مطابق پروتکل سازمان بهداشت جهانی ارسال کرده ایم تا بر اساس آن شرایط را برای بازدید فراهم کنند.

کارگر گفت: تا زمانی که واکسن این ویروس ناشناخته ساخته نشود شرایط به همین منوال برای ما باقی می‌ماند و باید سعی کنیم با رعایت اصول بهداشتی شرایط بهتری را فراهم کنیم. رابطان ما هم در موزه‌ها باید هشدار‌ها را جدی گرفته و نظارت کامل و صحیحی داشته باشند و شرایط اجرای پروتکل‌ها را فراهم کنند.

او ادامه داد: برخی با بازگشایی موزه‌ها مشکل دارند، اما به هر حال ما یک سازمان دولتی هستیم و مطابق نظر آن پیش می‌رویم. البته اکثر کشور‌های جهان هم بسیاری از مشاغل و کسب و کار هایشان را کم کم آغاز کرده اند.

کارگر گفت: خوشبختانه تا حدودی امکانات و شرایط خوبی فراهم است و امیدواریم که بتوانیم با این شرایط بحرانی بهتر برخورد کنیم.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار