در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

نحوه برگزاری امتحانات دانشجویان ایرانی و خارجی دانشگاه خوارزمی

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی گفت: نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم برای دانشجویان ایرانی و خارجی، مشابه یکدیگر است.

محمد حسین عبداللهی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازگشایی دانشگاه‌ها از ۱۷ خرداد اظهار کرد: تمامی دانشگاه‌ها به تدریج و به صورت پلکانی شرایط حضور دانشجویان را با رعایت چارچوب‌های بهداشتی در دانشگاه ها آماده می‌کنند.

او افزود: از ۲۰ اردیبهشت شرایط حضور فیزیکی دانشجویان مقطع دکتری که برای انجام رساله خود نیاز به آزمایشگاه داشتند را فراهم کرده‌ایم، همچنین با اعمال پروتکل‌های بهداشتی توانستیم مشکلات دانشجویانی که نیاز به خوابگاه و سلف داشتند را رفع کنیم.

تصمیم قطعی برای بازگشایی تمامی دانشگاه‌ها گرفته نشده است

عبداللهی درباره روند برگزاری امتحانات دانشگاه خوارزمی گفت: طبق تصمیمات دولت، استان‌های سفید می‌توانند در صورت امکان، از دانشجویان حضوری امتحان بگیرند و هنوز تصمیم قطعی برای بازگشایی تمامی دانشگاه‌ها گرفته نشده است؛ بنابراین تا تصمیم گیری ستاد ملی مبارزه با کرونا، توصیه ما به استادان، برگزاری آزمون به صورت مجازی است. تصمیم نهایی را استادان با توجه به محتوی دروس خواهند گرفت و در صورت موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا برای بازگشایی دانشگاه‌ها، طبق برنامه‌ای که اعلام کرده ایم، امتحانات برگزار می‌شود.

روند بازگشایی دانشگاه خوارزمی از ۱۷ خرداد ماه

او ادامه داد: دانشگاه خوارزمی به منظور برگزاری کلاس‌های جبرانی، امتحانات پایان ترم را از تاریخ ۲۱ خرداد به ۱۴ تیر به تعویق انداخت. در صورت حضوری شدن امتحانات، یک هفته به مدت زمانِ امتحانات پایان ترم اضافه کردیم، یعنی امتحانات پایانی دانشگاه خوارزمی در طول ۳ هفته برگزار خواهند شد.

عبداللهی درباره نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم برای دانشجویان دانشگاه خوارزمی تصریح کرد: نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم برای دانشجویان ایرانی و خارجی مشابه یکدیگر برگزار می‌شود. در صورت مجازی بودن یا حضوری شدن امتحانات، دانشجویان خارجی در هر نقطه از جهان می‌توانند در امتحانات شرکت کنند.

روند بازگشایی دانشگاه خوارزمی از ۱۷ خرداد ماه

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی با اشاره به امکانات لازم برای مجازی برگزار شدن امتحانات پایان ترم تصریح کرد: بیشتر از ۹۸ درصد کلاس‌های دانشگاه خوارزمی به صورت مجازی با ترکیب آنلاین و آفلاین برگزار می‌شوند و استادان می‌توانند طبق اعلام دستورات وزارتخانه به روش‌های متفاوت مانند پروژه، آزمون‌های چند گزینه ای، ارزشیابی مستمر و... مرتبط با گرایش‌های رشته‌ای آزمون‌های لازم را از دانشجویان بگیرند.


بیشتر بخوانید:

شرایط حذف درس و ترم در دانشگاه خوارزمی

زمان حذف اضطراری دروس دانشگاه خوارزمی مشخص شد

آخرین اقدامات دانشگاه خوارزمی برای مقابله با کرونا

عدم اختصاص خوابگاه به دانشجویان مقطع دکتری در دانشگاه خوارزمی

زمان آغاز امتحانات در دانشگاه خوارزمی اعلام شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار