کشاورزی در روانسر یکی از محور‌های توسعه اقتصادی است

فرماندار روانسر گفت:کشاورزی در روانسر یکی از محور‌های توسعه اقتصادی است و برداشت گندم یکی مسئله اساسی و حیاتی است که نباید بی‌تفاوت باشیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرماندار روانسر گفت: خرید تضمینی گندم توسط دولت موجب جلوگیری از سودجویی برخی واسطه‌ها می‌شود.

سعدی مصطفی‌زاده افزود: کشاورزی در روانسر یکی از محور‌های توسعه اقتصادی است و برداشت گندم یکی مسئله اساسی و حیاتی است که نباید بی‌تفاوت باشیم.

او بر برنامه‌ریزی، همکاری، هماهنگی و نظارت دستگاه‌های متولی در برداشت و خرید محصولات کشاورزان، استاندارد‌سازی باسکول‌ها و مقابله با دلالان تاکید کرد.

فرماندار روانسر با اشاره به اینکه تیغه‌زنی حریم جاده‌ها به منظور جلوگیری از سرایت آتش به پایان رسیده، تاکید کرد: در هر حال باید به خواسته‌های کشاورزان به عنوان فعالان عرصه تولید توجه داشته باشیم.

او گفت: روانسر با دارا بودن دشت‌های حاصلخیز حسن آباد، زالوآب، بدر و دولت‌آباد دارای بیش از ۶۲ هزار هکتار اراضی زراعی است.

 سیاوش کهزادی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آباد غرب امروز در نشست کمیته برداشت محصول روانسر، اظهار داشت: براساس پیش‌بینی‌ها ۵۵ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان و ۲۰ هزار تن نیز گندم خود مصرفی امسال از گندمزار‌های این شهرستان برداشت می‌شود.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار