آغاز عملیات جستجو یک فرد مفقود شده در ارتفاعات حاجی بختیار

سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: به منظور یافتن فرد مفقود شده در ارتفاعات حاجی بختیار بخش چوار تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر استان به محل اعزام شدند.

علی اصغر علی اکبری سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت : بعد از ظهر امروز دوشنبه ۵ خرداد ماه در پی تماس‌های مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر مبنی بر مفقود شدن یک مرد ۵۰ ساله در ارتفاعات حاجی بختیار بخش چوار، بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان این جمعیت به محل اعزام و عملیات جستجو و نجات برای یافتن فرد مفقود شده آغاز شد. 

او ادامه داد: این فرد از روز گذشته مفقود گردیده که به دلیل عدم بازگشت به منزل ، خانواده وی، امروز به منظور جستجو و بررسی، موضوع را به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر اطلاع دادند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام در رابطه با تیم واکنش سریع کوهستان که به منظور رسیدگی به این موضوع اعزام گردیده اند اظهار کرد: تیم کوهستان ،گروهی ۴ نفره می‌باشد که به وسیله امکانات و ست نجات کوهستان در حال جستجو و نجات فرد مفقود شده هستند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.