بیش‌از ۲ میلیون لارو در منابع آبی ایرانشهر رهاسازی شد

مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان (آب‌های داخلی) گفت: بیش‌از ۲ میلیون لارو ماهیان گرمابی در منابع آبی و استخر‌های به وزن رسانی ایرانشهر رهاسازی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عیسی میرانی شاهرودی مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان (آب‌های داخلی)  اظهار داشت: به منظور استفاده هر چه بهتر از ظرفیت منابع آبی شهرستان ایرانشهر در زمینه فعالیت‌های صید و صیادی، عملیات رهاسازی لارو ماهیان گرمابی جهت بازسازی ذخایر آبزیان منابع آبی انجام شد.

او  گفت: به منظور تامین بچه ماهی مورد نیاز آبزی پروران حوزه ایرانشهر، پروژه به وزن رسانی لارو در ۲ باب از استخر پرورش ماهی این شهرستان آغاز شده است.

مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان افزود: در مجموع بیش‌از ۲ میلیون لارو ماهیان گرمابی جهت بازسازی ذخایر و انجام پروژه به وزن رسانی رهاسازی شده است.

او بیان کرد: همچنین با توجه به تجربه موفق استفاده از ظرفیت آبزی پروران در تولید افزون‌بر ۵۰ هزار قطعه بچه ماهی گرمابی موردنیاز بهرهبرداران شیلاتی زابل در سال گذشته، پروژه به وزن رسانی نیز در سالجاری با رهاسازی بیش از یک میلیون قطعه لارو ماهی آمور در استخر‌های واجد شرایط این شهرستان آغاز شده است.

شاهرودی ادامه داد: بچه ماهیان تولیدی حاصل از اجرای این پروژه بین آبزی پروران زابل توزیع خواهند شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار