پیامک‌های دریافتی دوم خرداد؛

از درخواست افزایش سقف سنی دانشگاه فرهنگیان تا ماجرای واریز نشدن اضافه حقوق بازنشستگان

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دوم خرداد مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دوم خردادماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

9118...0938: با سلام و خسته نباشید، ۱۵۷ مامای شرکتی دانشگاه تهران علی رغم حضور در کنار تمامی کادر درمان در بیمارستان‌های تهران، علاوه بر اینکه افزایش حقوقی نداشتیم کاهش یک میلیونی و دویست داشتیم، دانشگاه تهران و وزارتخانه جوابگو نیستند. حتی دلیل این کار رو اعلام نمی‌کنند، ازتون خواهش میکنم اگه ممکنه صدای ما رو برسانید، ما شاغل در بیمارستان‌های ضییاییان، امام خمینی، شریعتی، یاس، آرش هستیم، همگی در یک گروه واتس آپ هستیم و حاضریم تمام موضوع رو با مستندات خدمتتان بیاریم، ما یک روز مدافع سلامت بودیم اینک از شما خواهش میکنیم مدافع حق ما باشید، محمودی هستم.

 

2386...0915: چرا دولت فکری برای اجاره خانه نمی‌کند مشهد اجاره خونه خیلی گران شده بچه‌های ما چه گناهی کردن نه کار درست دارن صاحب خونه یک دفعه یک میلیون زیاد کرده بابا مردیم از این بی عدالتی غصه و غم کمر ما پدر و مادر پیر رو خم کرده است. 


8243...0902: سلام لطفا سقف سنی دانشگاه فرهنگیان را افزایش دهید.


4657...0912: باسلام شما را به خدا به مسولین بگین به فکر قشر کارگر و ضعیف هم باشن ماشین اقساطی با پیش پرداخت کم بدن لااقل ماهم بتونیم بخریم و حسرت ماشین تو دلمان نماند باتشکر خداخیرتان بدهد.

 

0693...0913: با سلام هر سال پس از گذشت چهار ماه یا پنج ماه اضافه حقوق هر سال را به بازنشستگان تامین اجتماعی میدهند هنوز هیچ چیز به ما ندادند لطفا پیگیری فرمایید با تشکر رستمی از بردسیر کرمان.

 

4776...0939: سلام از شما خواستار پیگیری مطالبه افزایش سن پذیرش دانشگاه فرهنگیان هستیم.

 

7653...0936: دانشگاه آزاد در پی بی ارزش کردن پول دانشجویان و نادیده گرفتن اهمیت آنان شده و خیلی وقیحانه اعلام کرده یک هفته بعد از ۱۷ خرداد که کلاس‌ها متمرکز و حضوری هست، امتحانات برگزار می‌شود که منجر به مشروط شدن خیلی از دانشجویان می‌شود.

0337...0918: سلام چرا همسان سازی برای بازنشستگان بودجه ندارن برای پاداش۹۸ بودجه ندارن، ولی امسال سه بار حقوق شاغلین رو افزایش دادن بودجه دارن الان من با ۳۰ سال سابقه از ۱۵ سال سابقه شاغل کمتر میگیرم یعنی شاغلین ۲ برابر ما بازنشسته‌ها آیا این انصاف است من که نمی بخشمشون خدای من هم نخواهد بخشید واگذارشون به خدا.

 

1369...0933: سلام من یک راننده تک سوز بیسیم هستم که زیر نظر شهرداری مشغول فعالیت می‌باشم از زمان سهمیه بندی بنزین ۱۷۰ هزار تومان فقط یک دوره به حسابم ریخته شد و دیگر هیچی به خدا شغل دیگه‌ای ندارم جز رانندگی مستاجر هم هستم قیمت نرخ ما هم برمیگرده به قبل گرانی بنزین با خرج استهلاک و بنزین کشتی زندگیم به گل نشسته خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
الناز
۱۶:۰۸ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
از تکمیل ظرفیت آموزش و پرورش ماده ۲۸ خبری نشد ادمین؟
آخرین اخبار