سروری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هر ایرانی یک پیام شعار روز قدس در فضای مجازی باشد

دبیر شورای ائتلاف گفت: تمام مردم وظیفه دارند که در فضای مجازی یک رزمایش بزرگ مقاومت ایجاد کنند.

پرویز سروری دبیر شورای ائتلاف اصولگرایان در گفت‌و‌گو با خبرنگار  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اهمیت روز جهانی قدس گفت: حضور هر ساله مردم در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده بیرون راندن متجاوزان از اراضی اشغالی است.

او افزود: من تصور می‌کنم که حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی قدس تحت هر شرایطی نکته بسیار مهمی است و پیام روشنی برای نظام سلطه و صهیونیسم دارد.

دبیر شورای ائتلاف بیان کرد: حضور مردم در روز قدس یک رزمایش مقاومتی و آمادگی برای روز سرنوشت ساز است.

سروری افزود: برای صهیونیست‌ها این راهپیمایی بسیار مهم است، اما شرایط کشور به گونه‌ای است که امسال این امکان بزرگ تحقق پیدا نکرد.

او خاطرنشان کرد: با توجه به بغض و کینه امت اسلام از صهیونیست ها، این راهپیمایی به شکل‌های مختلف ظهور و بروز پیدا می‌کند.

دبیر شورای ائتلاف اصولگرایان تاکید کرد: مهم تربن ظهور آن، بهره مندی از بیانات رهبر معظم انقلاب است که در روز‌های آینده تاثیر این سخنرانی را در جهان شاهد خواهیم بود.

سروری یادآور شد: تمام مردم وظیفه دارند که در فضای مجازی یک رزمایش بزرگِ مقاومت ایجاد و تنفر خود را از نظام نکبت بار رژیم اشغالی ابراز کنند.

او گفت: هر ایرانی یک پیام شعار روز قدس در فضای مجازی باشد؛ حتی نخبگان و اندیشمندان هم باید نسبت به جنایت‌ها و خیانت‌ها ظهور و بروز بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار