کنایه حجت الاسلام مهدی دانشمند به لایو جنجالی احلام و آقامیری

بخشی از برنامه مثل ماه را با حضور حجت الاسلام مهدی دانشمند و صحبت‌های او در خصوص «روحانیون و جذب مخاطب به هرقیمتی» مشاهده می‌کنید.

کنایه دانشمند به لایو جنجالی احلام و آقامیریبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام مهدی دانشمند روحانی دینی که شب گذشته در برنامه پرمخاطب «مثل ماه» حضور پیدا کرد و صحبت‌های صریح و بی پرده‌ای را درباره «روحانیون و جذب مخاطب به هرقیمتی» بر روی رسانه ملی زد. او با اشاره به بحث جذب فالور در فضای مجازی اشاره کرد که خواسته های مردم را باید منطبق با شرع کرد نه برعکس آن و قرار نیست با هر قیمتی زندگی کنیم، ما باید قیمتی زندگی کنیم.

حسن آقامیری روحانی پرحاشیه‌ای است که چندی قبل به دلیل هم‌خوانی‌اش در اینستاگرام با احلام خواننده مقیم دبی خبرساز شد؛ حالا در یک برنامه زنده خیلی صریح به کار او پرداخته شده است.

در ادامه بخشی از صحبت‌های این عالم دینی را در برنامه زنده شبکه سه مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امپراطور
۱۵:۴۹ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
آقا میری رفته بود سواحل کره جنوبی عشق و حال بعدش برای مردم ایران میگفت فالهما والفجورها و.... داشت ما ها رو نصیحت میکرد. که یع خانوم برهنه از جلوی دوربین رد شدش ضایع شدش.

بخدا این آدم ها از اسراییل هم خطرناک تر هستن برای ایران.

به اسم دین همه غلطی میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
عالی -خیلی ازت خوشم میاد حاج آقا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
تو این زمینه حرف های گفتنی زیادی هست ، روحانیت باید شاخص باشد تا دیگران با رفتار عملی و بیانی آنها خودشان را تنظیم کنند ، اما گاهاً عزیزانی از روحانیت چنان منفعلانه در مقابل مردم عمل می کنند و حرف می زنند که جداً موجب نگرانی است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
دمش گرم، خوب جواب آقامیری رو داد
آخرین اخبار