با نزدیک‌ شدن به روز قدس صدای حق طلبی و مقاومت در شبکه‌های مجازی، بلندتر شده است + فیلم

در آستانه روز قدس، صفحات بسیاری از کاربران فضای مجازی با هشتگ فلسطین، به تظاهراتی گسترده علیه اشغالگران قدس تبدیل شده‌ است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، از روز جمعه گذشته که طبق تقویم سالروز اشغال فلسطین یا همان روز نکبت بود تا امروز که یک روز مانده به روز جهانی قدس، در شبکه‌های اجتماعی ندای مقاومت و همراهی با ملت فلسطین بلند شده است و  هرکس هر آنچه از دستش بر می‌آید در صفحه شخصی خود منتشر می‌کند.

کاربران فضای مجازی به همراه هشتگ‌هایی با پویش‌های مجازی، امشب و فردا ادامه می‌دهند تا روز قدس متفاوتی بسازند.

 


بیشتر بخوانید: گلایه یک دختر بچه فلسطینی از ظلم اشغالگران رژیم صهیونیستی + فیلم


 
 
انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۳۶ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
ده‌ها وب‌سایت صهیونیستی هک شدند .
احسنت احسنت احسنت ماشاالله الله اکبر الله اکبر الله اکبر هیهات مناالذله درود و خداقوت بر شرف و غیرت و انسانیت و ایمان راسخ شما دلاوران عادل و عدالت گستر آزاده اندیشان نخبگان دانشمندان خردمندان بصیر مومنین مسلمین حزب الله سر تا سر جهان و جهان اسلام ناب محمدی ص باد اجرتان با خداوند جل جلاله سلامت و با نشاط و پی در پی پیروز باشید در فضای مجازی حقیقی هر مومن آزاده اندیشی با هر توانی که دارد ضربه ایی محلک به پیکره رژیم سفاک کودک کش مظلوم کش شکنجه گران تروریستی غاصب فاسد و فاسقین فی الارض صهیونیستی آمریکایی سعودی داعشی از هر طریقی و در هر فضایی وارد کند و حتی با خبر رسانی و هنرنمایی ضد صهیونیستی و پرده برداری کند از جرمها و جنایات این رژیم غاصب سفاک کودک کش ظالمین ستمگران صهیونیستی برای کل بشریت کره زمین اجر مجاهدین فی سبیل الله را دارد در رکاب و همراهی حضرت رسول الله محمد مصطفی ص در مقابله و جهاد با کفار و مشرکان صدر اسلام ناب محمدی ص . و من الله توفیق . نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین . والسلام و صلوات التماس دعا . لبیک یا رسول الله ص
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۲۵ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
ده‌ها وب‌سایت صهیونیستی هک شدند .
احسنت احسلت احسنت ماشاالله الله اکبر الله اکبر الله اکبر هیهات مناالذله درود و خداقوت بر شرف و غیرت و انسانیت و ایمان راسخ شما دلاوران عادل و عدالت گستر آزاده اندیشان نخبگان دانشمندان خردمندان بصیر مومنین مسلمین حزب الله سر تا سر جهان و جهان اسلام ناب محمدی ص باد اجرتان با خداوند جل جلاله سلامت و با نشاط و پی در پی پیروز باشید در فضای مجازی حقیقی هر مومن آزاده اندیشی با هر توانی که دارد ضربه ایی محلک به پیکره رژیم سفاک کودک کش مظلوم کش شکنجه گران تروریستی غاصب فاسد و فاسقین فی الارض صهیونیستی آمریکایی سعودی داعشی از هر طریقی و در هر فضایی وارد کند و حتی با خبر رسانی و هنرنمایی ضد صهیونیستی و پرده برداری کند از جرمها و جنایات این رژیم غاصب سفاک کودک کش ظالمین ستمگران صهیونیستی برای کل بشریت کره زمین اجر مجاهدین فی سبیل الله را دارد در رکاب و همراهی حضرت رسول الله محمد مصطفی ص در مقابله و جهاد با کفار و مشرکان صدر اسلام ناب محمدی ص . و من الله توفیق . نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین . والسلام و صلوات التماس دعا . لبیک یا رسول الله ص .
آخرین اخبار