معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد ارتش خبر داد:

توزیع کتب حوزه دفاع مقدس با تقریظ رهبر انقلاب در کتابخانه‌های ستاد ارتش

حجت الاسلام نصیرالاسلامی گفت: کتب حوزه ادبیات دفاع مقدس دارای تقریظ رهبر انقلاب در کلیه کتابخانه‌های ستاد ارتش، یکان‌ها و کوی‌های سازمانی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار  حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سعید نصیرالاسلامی معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ مطالعه در عصر اطلاعات گفت: نظر به پیشبرد برنامه‌های مصوب فرهنگی و در راستای عملیاتی نمودن برنامه‌های چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، کتب حوزه ادبیات دفاع مقدس دارای تقریظ مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در کلیه کتابخانه‌های ستاد ارتش، یکان‌ها و کوی‌های سازمانی توزیع شد.

او افزود: برنامه‌های متنوعی در رده‌های مختلف با هدف تقویت و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی پیش بینی شده و با برگزاری مسابقات کتابخوانی به دنبال شناسایی و تقدیر از فعالان حوزه کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه هستیم.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد ارتش گفت: به منظور آشنایی با سبک زندگی شهدای دفاع مقدس و نظر به اینکه همزمان با سالروز عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس آغاز می‌گردد؛ مسابقه کتابخوانی از کتاب پرواز تا بی نهایت (زندگینامه سرلشکر خلبان عباس بابایی) برنامه ریزی شده و تعداد بیش از یک هزار نسخه صوتی از کتاب مذکور در بین کارکنان پایور و وظیفه و خانواده‌های محترم کارکنان ستاد ارتش جهت شرکت در این مسابقه توزیع گردیده است.

او در پایان خاطرنشان کرد: توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه از راهبرد‌های اصلی است چرا که سعادت فرد و جامعه در گرو این امر بوده و در دوران جهانی شدن و عصر اطلاعات و ارتباطات، ایجاد عادت مطالعه و انگیزه خواندن راهی برای پاسخ به نیاز‌های روحی و پر کردن خلاء‌های موجود زندگی امروز می‌باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.