کنعانی مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رژیم صهیونیستی مثل کرونا منحوس است

دبیرکل حزب سبز گفت: رژیم صهیونیستی مانند کرونا منحوس وموزی است و جان انسان‌ها را می‌گیرد.

حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس گفت: سال‌ها پیش مسئله فلسطین به عنوان یک مسئله عربی مطرح بود، اما حضرت امام خمینی (ره) با اعلام روز قدس دکترینی را مطرح کرد که مسئله فلسطین را تحت الشعاع خود قرار داد و توانست به عنوان مسئله اصلی جهان مطرح شود. اکنون یک جنبش مردمی با عنوان پشتیبان مردم فلسطین در جهان شکل گرفته است.

او افزود: حضرت امام (ره) با اعلام اینکه تفکر و اندیشه اسلامی تنها راه نجات فلسطین است عملا مسئله فلسطین را به یک حرکت اسلامی و جهانی تبدیل کرد و با خط مشی جهاد، مبارزه و مقاومت علیه رژیم صهیونیستی، توانست مسئله صهیونیسم را که به دنبال مظلوم نمایی بود تبدیل به یک رژیم جعلی، نژاد پرست، اشغالگر و فاقد هرگونه مشروعیت کند، بنابراین اکنون رژیم صهیونیستی هیچ گونه پایگاه اجتماعی در جهان نداشته و منزوی شده است.

کنعانی مقدم با اشاره به نشانه‌های افول رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی که مدعی تسلط بر نیل تا فرات بود، اکنون از ترس موشک‌های مقاومت در زیر گنبد آهنین خود مخفی شده است و نه تنها در تمام ۷ جنگی که در ۷۰ سال گذشته تحمیل کرده، شکست خورده است، بلکه هیچ پیروزی به دست نیاورده و در مسیر فروپاشی و نزول قرار دارد.

دبیرکل حزب سبز گفت: قوم ستمکار صهیونیستی به زودی از بین می رود، زیرا اکنون در محاصره کامل جنبش مقاومت قرار دارد، لذا  بنا بر گفته مقام معظم رهبری شاید زودتر از این‌ها هم ما شاهد فروپاشی رژیم صهیونیستی باشیم.

او افزود: بسیاری از افراد، رژیم صهیونیستی را به ویروس کرونایی تشبیه کردند که جهان را در بر گرفته است، بنابراین باید یک جراحی عمیقی انجام شود تا این غده سرطانی از بین برود. شاید شباهت ویروس کرونا با رژیم صهیونیستی این است که  ویروس کرونا منحوس و موزی است  و جان انسان‌ها را می‌گیرد، همانطور که رژیم صهیونیستی با نسل کشی، اشغالگری و جنایت جان انسان ها را می گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.