رزمایش همدلی کمیته امداد در چابهار برگزار شد

گلزاری مقدم گفت: رزمایش همدلی با توزیع بیش از ۲۰ هزار پرس غذای گرم و ۶۲۰ سبد غذایی بین مددجویان و نیازمندان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رضا گلزاری‌مقدم رییس کمیته امداد امام خمینی چابهار : از ابتدای ماه مبارک رمضان غذای گرم با رعایت نکات بهداشتی طبخ و بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد در حوزه شهری و روستایی چابهار توزیع شده است.

او  ارزش ریالی هر سبد غذایی را بیش از ۳۰۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: روغن، برنج، مرغ، رب گوجه فرنگی و حبوبات اقلام هر سبد را تشکیل می‌دهند که با توجه به نیاز جامعه هدف و با اولویت زنان سرپرست خانوار و روستا‌های دور دست که از محرومیت بیشتری برخوردارند توزیع شد.

رییس کمیته امداد چابهار اعتبارات دولتی و کمک‌های خیران را منبع تامین اعتبار مورد نیاز این پویش همدلی عنوان کرد و گفت: با عنایت پرودگار و حضور همیشه در صحنه افراد نیکوکار به ویژه در ماه مبارک رمضان شاهد شکوفایی همدلی و دستگیری از نیازمندان در این ماه عزیز هستیم که تاثیر بسزایی در کاهش موقت مشکلات اقتصادی اقشار کم بضاعت دارد.

او ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) چابهار با بیش از چهار هزار و ۷۰۰ خانوار تحت حمایت، به واجدین شرایط خدمات حمایتی، آموزشی و اشتغال ارائه می‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار