حریف آسیایی استقلال در آستانه ورشکستگی

تیم فوتبال الاهلی عربستان به دلیل بدهی‌های سنگین مالی در آستانه ورشکستگی قرار دارد.

حریف آسیایی استقلال در آستانه ورشکستگیبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان, به نقل از روزنامه الوطن, بدهی‌های مالی در باشگاه الاهلی عربستان به خاطر شکایات برخی از بازیکنان خارجی که قبلا در این تیم توپ می‌زدند، بالغ بر ۲۳/۸ میلیون ریال عربستان سعودی شده است و هر کسی به سهم خود به فیفا در خصوص این مبالغ مالی شکواییه ای را ارسال کرده است.

جوزف دِ سوزا بازیکن برزیلی این تیم هم رقمی حدود ۱/۳ میلیون یورو از سبزپوشان جده طلب دارد. میزان بدهی بازیکنانی، چون کلودیو بائزا و باشگاه چیلو کلوآ شیلی بابت این انتقال ۶/۵ میلیون ریال عربستان است؛ لوکاس لیما برزیلی هم پس از انعقاد قرارداد با این باشگاه، در سپتامبر سال گذشته به مدت ۳ سال ۱۲ میلیون ریال عربستان درخواست کرده است.

همچنین فیفا الاهلی را ملزم به پرداخت ۱/۲ میلیون دلار به پابلو گویدی آرژانتینی به دلیل فسخ قرارداد یک طرفه با این مربی کرده است که این بدهی‌ها با تعطیلی فوتبال و اتفاقی که ویروس کرونا بر اقتصاد این صنعت گذاشته، الاهلی را تا مرز ورشکستگی پیش برده است.

از طرفی عبد الفتاح عسیری، محمد الوویس، یاسر المسلم، سلمان الموشر، حسین المحواوی، محمد السیری و سعید الموالد همگی دستمزد خود را در این روزهای کرونایی از سران الاهلی درخواست کرده اند که یک فشار مضاعفی را روی این باشگاه گذاشته است.

لازم به ذکر است که تیم فوتبال الاهلی عربستان همگروه استقلال ایران در لیگ قهرمانان آسیا است.


بیشتر بخوانید: جانشین برانکو از فوتبال خداحافظی کرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار