رئیس شورای اطلاع رسانی فارس:

اقدامات روابط عمومی ها به سمت جهش تولید برنامه ریزی شود

رئیس شورای اطلاع رسانی فارس گفت: انتظار است همه روابط عمومی‌ها با تلاش بیشتر در مسیر شعار و اهداف جهش تولید پیش روند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید احمد احمدی زاده در جلسه فوق العاده شورای اطلاع رسانی استان فارس، ضمن تبریک هفته روابط عمومی و ارتباطات و تشکر از همه زحماتی که فعالان این عرصه برای آگاه سازی و اطلاع رسانی بر دوش دارند، اظهار کرد: اینکه روابط عمومی را آینه تمام نمای یک سازمان و نهاد می‌دانند و همچنین نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به نام روابط عمومی نشان دهنده اهمیت و جایگاه ارزشمند آن است.

او بیان کرد: در بحران اخیر کرونا شاهد نقش و اثرگذاری روابط عمومی و اطلاع رسانی در جامعه بودیم و تلاش‌های این حوزه سبب شد استان فارس در امر اطلاع رسانی و آموزش جایگاه برتری کسب کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، دو عامل را سبب تقویت جایگاه روابط عمومی در دستگاه‌ها و نهاد‌ها برشمرد و گفت: عامل نخست این است که مدیران و روسا به اهمیت روابط عمومی آگاه باشند و اقدامات لازم برای تقویت ارزش و اهمیت آن را انجام دهند.

او ادامه داد: عامل دوم که بسیار مهم است نقش خود اعضای روابط عمومی است که با مطالعه و پژوهش باید در راستای توانمندسازی حوزه خود کوشا باشند و جایگاه نهاد روابط عمومی را ارتقاء ببخشند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان فارس، هفته گرامیداشت ارتباطات و روابط عمومی را فرصتی مغتنم برای تقدیر از تلاش‌ها و زحمات فعالات این عرصه دانست و اظهار کرد: شورای روابط عمومی‌ها باید عملکرد دستگاه‌های مختلف را بررسی کند و مشخص باشد کدام دستگاه اقدامات لازم را برای تقویت جایگاه روابط عمومی انجام داده و کدام یک در این زمینه کوتاهی کرده است.

معاون استاندار فارس ایجاد همدلی و انسجام را عنصری مهم در جامعه امروز برشمرد و تصریح کرد: بی تردید اطلاع رسانی شفاف از عملکرد ادارات و دستگاه در ایجاد همدلی، تقویت سرمایه‌های اجتماعی و اعتماد عمومی موثر است.

احمدی زاده با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز با بازگشایی فعالیت‌ها شاهد نادیده گرفتن اهمیت کرونا از سوی عده‌ای از مردم هستیم، اضافه کرد: نقش روابط عمومی و اطلاع رسانی در اقناع سازی و توجیه مردم برای جدی گرفتن این بیماری بسیار مهم و اثرگذار است.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان فارس با اشاره به اینکه شعار جهش تولید به عنوان شعار سال انتخاب شده است، افزود: انتظار است که همه دست اندرکاران روابط عمومی‌ها با برنامه ریزی و تلاش بیشتر در مسیر شعار و اهداف جهش تولید پیش روند.

او ادامه داد: شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان فارس نیز باید در این مسیر گام بردارد و ضمن مطالبه گری از مدیران، خواهان ارائه گزارش‌های شفاف در این زمینه باشد.

تقدیر از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و تجلیل از همکاران فعال در روابط عمومی‌ها که در هنگام خدمت به کرونا مبتلا شده بودند از دیگر بخش‌های این جلسه بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار