علی رغم شیوع گسترده کرونا در آمریکا صورت می‌گیرد؛

از سرگیری فعالیت باشگاه تفریحی ترامپ در فلوریدا

با بازگشایی فعالیت‌های اقتصادی در ایالت فلوریدا، باشگاه تفریحی مارالاگوی رئیس‌جمهور آمریکا پس از ۵۷ روز تعطیلی فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه سی بی اس، باشگاه مارالاگو، اقامتگاه تفریحی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پالم بیچ فلوریدا پس از تعطیلی ۵۷ روزه به علت شیوع ویروس کرونا و دستورالعمل ماندن در خانه، از این هفته بخش‌هایی از فعالیتش را از سر می‌گیرد.

شبکه سی بی اس آمریکا در مطلبی در پایگاه اینترنتی خود با عنوان «باشگاه مارالاگوی ترامپ در فلوریدا فعالیتش را از سرمی‌گیرد» به فعالیت بخش‌هایی از این باشگاه اشاره کرد که از این هفته با حفظ فاصله‌گذاری‌های اجتماعی از سر گرفته خواهد شد.

باشگاه مارالاگو روز پنجشنبه با ارسال پست الکترونیکی به اعضای این باشگاه، از بازگشایی استخر، جکوزی و رستوران «بیچ کلاب» این باشگاه خبر داد.

بخش‌های دیگر این باشگاه شامل ساختمان اصلی، اتاق‌های هتل، باشگاه ورزشی و اقامتگاه شخصی رئیس جمهور همچنان تعطیل خواهند بود.

«رون دسانتیس» فرماندار ایالت فلوریدا هفته گذشته اعلام کرد منطقه پالم بیچ فلوریدا از امروز دوشنبه با ۲۵ درصد ظرفیت اقتصادی خود می‌تواند مجددا شروع به فعالیت کند.

فرماندار ایالت فلوریدا اواخر ماه آوریل با دونالد ترامپ در کاخ سفید دیدار و درباره بازگشایی فعالیت‌های اقتصادی در این ایالت گفتگو کرد.

مقامات این ایالت در حالی بازگشایی فعالیت‌های اقتصادی را تایید کردند که تا روز جمعه شمار مبتلایان به کووید – ۱۹ در فلوریدا به ۴۳ هزار نفر رسیده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار