بازدید دین‌پرست از ظرفیت‌های تولیدی شهرستان بهارستان استان تهران

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور از ظرفیت‌های تولیدی شهرستان بهارستان در جنوب غربی استان تهران بازدید کرد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  «بابک دین پرست» معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور امروز یکشنبه از ظرفیت‌های تولیدی شهرستان بهارستان در جنوب غربی استان تهران بازدید و در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی این استان شرکت کرد.

دین پرست که به منظور بررسی مسائل و مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی جنوب غربی استان تهران به بهارستان رفته است، بعد از ظهر امروز ابتدا از پنج واحد تولیدی این شهرستان دیدن و با مدیران و کارگران آن‌ها به گفت‌وگو کرد.

شرکت «نورگستر» تولیدکننده چراغ خودروهاى سنگین، شرکت «پلاستور کار» تولید کننده کفش، شرکت «جهان پروفیل» تولیدکننده لوله و پروفیل فلزى و شرکت «شان دشت» تولیدکننده محصولات لبنى «پاژن» از جمله واحد‌های تولیدی بودند که در جریان این سفر چند ساعته مورد بازدید معاون اقتصادی وزیر کشور قرار گرفتند.

دین پرست در جریان این بازدید، ضمن بررسى مسائل و مشکلات واحدهاى تولیدی فوق، دستورات لازم را در راستاى حل مشکلات آنها را به مدیران استانى صادر کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور پس از بازدید چند ساعته از واحد‌های یادشده در شصت و سومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران که در محل فرمانداری بهارستان برگزار شد، شرکت کرد.

در این نشست، «انوشیروان محسنی بندپی» استاندار تهران و معاونان وی، فرمانداران شهرستان‌های استان تهران و شماری از مسئولان و مقام‌های استانی و محلی حضور داشتند.

شهرستان بهارستان ۱۰ سال پیش با مصوبه هیئت دولت تشکیل شده و شامل دو بخش بوستان و گلستان، سه شهر گلستان، نسیم شهر و صالحیه و چندین روستای بزرگ است.

این شهرستان با داشتن مساحتی کمتر از یکصد کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر ۷۰۰ هزار نفر یکی از پر تراکم‌ترین شهرستان‌های کشور به شمار می‌رود.

بیش از ۱۲۰۰ واحد تولیدی در سطح شهرستان بهارستان فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۵۰ درصد فلزی، ۲۰ درصد چوب و ۳۰ درصد شامل نساجی، سلولزی، شیمیایی، فرآورده‌های نفتی، کشاورزی، کانی غیر فلزی و خدمات است.

دو شهرک صنعتی خصوصی «قلعه میر» و «بهاریه» و واحد‌های غیرمتمرکز فراوان صنعتی موجب شده است بیش از ۷۵۰ هکتار از اراضی این شهرستان به صنایع اختصاص یابد که در آنها، دههاهزار کارگر به فعالیت مشغول هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار