هاشمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اقتصاد، مهم‌ترین موضوعِ مجلس یازدهم است

عضو اسبق مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز سرنوشت اقتصادی کشور به تولید گره خورده است.

اقتصاد مهمترین موضوع پیگیری در مجلس یازدهم استمحمد هاشمی عضو اسبق مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌و‌گو با  خبرنگار  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اولویت‌های اقتصادی مجلس یازدهم گفت: امروز سرنوشت اقتصاد کشور به تولید گره خورده، از همین رو نیز اولویت مجلس آینده باید رفع موانع تولید و توجه به تولید در کشور باشد.

او ادامه داد: اگر تولید رونق داشته باشد با افزایش فرصت‌های شغلی، مشکل اشتغال ما نیز حل خواهد شد و نیاز به صادرات کاهش پیدا خواهد کرد؛ الان هم مهم‌ترین مساله کشور ما اقتصاد و رفع موانع تولید و فراهم کردن شرایط لازم برای تولید و تولید کنندگان است تا بتوانند به آسانی نیاز‌های کشور را تامین کنند.

هاشمی افزود: یک سری از واحد‌های تولید‌ی چون با یک جمعیت انبوه سر و کار دارند نمی‌توانند کار کنند، اما برخی از واحد‌های تولیدی که کوچک تر هستند  یا تولیدات دانش بنیان دارند که اینها در ادامه کارشان مشکلی ایجاد نشده است؛ اما به هرحال مشکلات زیاد است و کرونا هم ایجاد مشکل کرده اما مانع کامل نیست؛ زیرا یکسری مشاعل در دوران کرونا رونق پیدا کردند و یک سری مشاغل هم با مشکل مواجه شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام ریشه اقتصاد را شما در اوردید با خروج شمش و ارز و فتنه های مختلف... لطفا خبر نگاران جوان از تجارب افراد انقلابی اسلامی غیر سرمایه دار قدیم اطلاع کسب نمالیند. تا دوست و دشمن انقلاب اسلامی را بشناسند .مگر می شود با رونق دلالی شاهد رونق تولید باشیم ؟ مثل اینست که بگویم بعد از خوردن شراب مساجد را خالی نگذارید . مگر می شود مسجد را از شرابخور پر کرد / مگر می شود با توسعه دلالی رونق تولید داشت ؟ مردم می فهمند . این شمایید که ....
آخرین اخبار