فریبا عدالتخواه به ۶ سال حبس محکوم شد

وکیل فریبا عدالتخواه از محکومیت موکلش به ۶ سال حبس خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید دهقان وکیل فریبا عدالتخواه در توئیتی از محکومیت موکل خود به ۶ سال زندان خبر داد.

حکم بدوی عدالتخواه توسط  شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی صلواتی صادر شده است.

فریبا عدالتخواه  متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۳۸ در تهران؛ شهروند ایرانی-فرانسوی است که روز ۱۷ خرداد ۹۸ به اتهام جاسوسی بازداشت شد. 


بیشتر بخوانید: تائید بازداشت طبری و یک نماینده مجلس به علت تخلفات


این در حالی است که ۲۵ تیر ۹۸ غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به این سوال که پرونده فریبا عدالتخواه به کجا رسید و آیا مقامات ایران به درخواست کنسولگری فرانسه در این ارتباط پاسخ دادند یا خیر؟ تصریح کرد: این فرد جزء متهمانی است که اخیرا دستگیر شده و به لحاظ ماهیت پرونده و موضوعاتی که در آن مطرح است، فرصت برای اطلاع‌رسانی درباره این پرونده مناسب نیست، بنابراین ما اصل بازداشت را تأیید می‌کنیم و با ادامه تحقیقات و روشن شدن زوایای پرونده اطلاع‌رسانی شفاف‌تری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
تحویل فرانسه بدهید تندر ۹۰ بگیرم سودش بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
چه جالوب دلم برات می طالوب
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
اشد مجازات اعدام یا حبس ابد غیر قابل بخشش را برای نفوذی ها و جاسوس های فاسد این چنینی در نظر بگیرند تا به درستی درس عبرت بشود.چون اینها به با وعده و پشت گرمی کشورهای غربی فرانسه و آلمان و انگلیس اقدام به جاسوسی می کنند یکبار برای همیشه بخششی در قبال اینها نباید صورت بگیرد .
آخرین اخبار