مسئولان هم باید طعم تشنگی را بچشند / مردم روستا در انتظار آب

نماینده منتخب مردم فردوس، سرایان ، طبس و بشرویه گفت : اگر آب برای مردم روستاها تامین نشود؛ آب منزل فرماندار ، بخشدار و استاندار باید قطع شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام نصیرایی نماینده منتخب مردم فردوس، سرایان ، طبس و بشرویه در مجلس یازدهم مسئولان را موظف به قانع کردن مردم نسبت به مشکلات دانست و گفت: مسئولان باید برای دفاع از حقوق مردم، براساس نظر رهبر معظم انقلاب؛ یقه خود را پاره کنند.

او با اشاره به اینکه  امنیت و احساس امنیت دو مقوله تفکیک شده است و مسئولان برای رضایت مردم و جامعه و آرامش روانی اجتماع باید فکری بردارند  افزود: مسولان باید حضوری به میان مردم بروند و در مساجد با آنها گفتگو کنند تا مردم بدانند که مسئولان پیگیر جدی مطالبه آنها هستند.

حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم طبس فردوس، سرایان در مجلس یازدهم با بیان اینکه ظرفیت های موجود در شهرستان در شکوفایی استعدادهای ورزش کمک شایانی می‌کند ادامه داد: کم توجهی به موضوعات جوانان را یکی از اشکالات ساختار موجود در ورزش و جوانان دانست و سرمایه گذاری در حوزه جوانان را سبب جلوگیری از برخی هزینه های آتی برشمرد.

او اظهار کرد: مهمترین کار آموزش و پرورش را دوری از کارهای سیاسی و سیاست بازی و جناح بازی عنوان کرد.

نماینده منتخب مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس یازدهم افزود: باید طرح‌هایی برای دو سطح پرورش و آموزش دانش آموزان در جهات مختلف منطبق با فکر امامین انقلاب؛ عملیاتی شود و نیز در آموزش و پرورش، میزان فرمایشات مقام معظم رهبری است.

حجةالاسلام نصیرایی گفت : شأن، جایگاه و قدرت شوراها باید احیاء شود و به بخشداران تاکید شده است که همکاری بیشتری با شوراها داشته باشد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.