جزئیات طرح ترافیک و تعطیلی بازارها

جزئیات طرح ترافیک و تعطیلی بازارها در آبادان تشریح شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،موسوی فرماندار ویژه آبادان با تشریح طرح ترافیک و تعطیلی بازارها گفت:علاوه بر بازار احمد آباد،خیابان امام( ره) از چهارراه امام تا بلوار شهید منتظری و کوچه های اصلی و  ورودی به آن از سمت خیابان گمرک و امیری و محدوده ی بازار مرکزی و بازار ماهی فروش ها و تقاطع خیابانهای دبستان و امام (ره) به سمت چهار راه امام مسدود خواهد شد.

او افزود:محدوده ی خیابان های ۴ اصلی و ۷ اصلی احمدآباد در ورودی به سمت بازارهای سرپوشیده ی صفای احمدآباد و شهید ارغنده و همچنین محل موسوم به مرغ زنده و پرنده فروشان تعطیل است.

فرماندار ویژه آبادان افزود:همچنین چهارراه امیری به سمت انتهای آن در تقاطع خیابان دبستان و کلیه ی ورودیهای به آن از خیابانهای فرعی چپ و راست مثل خاقانی و شهریار و کاشانی مسدود میشود.

موسوی خطاب به شهرداران مناطق گفت:شهرداران محترم دستور خاموشی چراغهای کلیه پارکها را بدهند و در حد تردد و جلوگیری از سو استفاده بزهکاران روشنایی تامین شود.

او ادامه داد:مردم خود جلوی تجمعات را بگیرند و با نیروی زحمتکش انتظامی و بسیج همکاری نمایند.و تا حد امکان در خانه بمانند.

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد:کلیه دست فروشان و ماهی فروشان و میوه فروشان مستقر در چهاراهها و سر کوچه و خیابانها و محلات جمع آوری شود.

موسوی گفت:برای تامین ارزاق مردم نانوایی ها، داروخانه ها قصابی ها، خواروبار، مرغ فروشیها، مغازه های میوه فروشی، تجهیزات پزشکی، سوپر مارکتها و فروشگاههای تامین کننده مایحتاج مردم فعالیت دارند.

به غیر از این تمام اصناف تعطیل میباشند.

او ادامه داد:شرکتها ۳۰ درصد نیروهای خود شامل بیماران ، سالمندان، بانوان شیرده و بخش اداری خود را به صورت دوره ای بکارگیری نمایند.

بانکها فقط هر کدام یک شعبه خود را فعال کنند.

شرکتها و موسسات خصوصی نیز ملزم به رعایت این دستورالعمل هستند.

کمیته اجرایی ستاد کرونا بازرسیهای خود را افزایش دهد.

متخلفین از این دستورالعمل مجرمند و به دستگاه قضا معرفی شوند و دستگاه قضایی و نیروی انتظامی و بسیج برخورد قانونی نمایند.

آرامستانها کاملا تعطیل است و هرگونه تجمع به هر مناسبتی تخلف است و عاملین آنها به دستگاه قضایی معرفی میشوند.

تاکسیرانی و اتوبوسرانی تعطیل است و کمیته اجرایی بر فعالیت آنها نظارت و برخورد نماید.

دفاتر بیمه تنها مکلف به باز نمودن و فعالیت دفاتر مرکزی خود هستند و از فعالیت شعبه های دیگر باید خود داری شود و در صورت مشاهده فعالیت شعبه های دیگر نه تنها با شعبه بلکه با دفتر مرکزی شعبه مربوطه نیز طبق مقررات رفتار خواهد شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.