کشف میلیاردی مواد پتروشیمی قاچاق در نظرآباد

فرمانده انتظامی البرز از از کشف ۲ و نیم تن مواد اولیه پتروشیمی پلی اتیلن قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد درحین گشت زنی در سطح حوزه، به یک دستگاه نیسان وانت مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

او افزود: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد خودرو حامل مقدار زیادی مواد اولیه پتروشیمی فاقد مجوز است، که با هماهنگی مقام قضایی خودرو توقیف و به همراه راننده اش به پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد منتقل شد.

فرمانده انتظامی البرز گفت: در بازرسی از خودرو توقیف شده تعداد ۱۰۰ کیسه ۲۵ کیلوگرمی در مجموع ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد اولیه پتروشیمی پلی اتیلن قاچاق کشف شد.

سردار محمدیان با اشاره به این که ارزش این محموله براساس برآورد کارشناسان ۸ میلیارد ریال برآورد شده، افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده به همراه اموال قاچاق تحویل اداره تعزیرات حکومتی استان شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان، با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی گفت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه است، که مقابله با آن از اولویت‌های اصلی پلیس به شمار می‌رود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.